• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanpassing Foam Kit

Bikkel

Detailing guru
23 okt 2014
1.635
173
54
Berkel en Rodenrijs
Moet ik naast de aansluiting van de Foam kit, naar de HD reiniger. Nog meer intern aanpassen aan de forma kit bij een andere HD reiniger?

Ik ga van Karcher K7.85 naar een Kranzle K2195 TST.

Bij mij is enkel het aansluitstukje vervangen. In ging van karcher K5 naar Kranzle 2160 TST
5€ kosten... :-)

Bikkel de bedrijfsdruk gaat op de kranzle ca 20 bar hoger dan de karcher. Voordat je intern aanpassingen gaat doen zou ik hem eerst ff proberen, als je hem namelijk besteld hebt en daarbij opgegeven dat je hem toen voor een K7.85 ging gebruiken is de nozzle al iets uitgeboord. Naar mijn inzien, eerst ff proberen werkt hij niet meer naar behoren dan eventueel de nozzle iets laten aanpassen (uitboren). Niet zelf zomaar uitboren want het luistert vrij nauw.