• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanschaf DAP900 of DAP 900 Plus?

Goede tips inderdaad, anders kan je van één keer die fles omdraaien tot achterin 2019 je auto waxen..
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Ik heb gister de DAP 900 V3 geprobeerd met alle producten, ik ben te spreken over het resultaat.
Mijn auto is zilvergrijs, of te wel kon moeilijk het verschil zien. Wel wat kleine lichte krasjes verwijderd. De wat diepere krassen (2 stuks) verwijderd met de oranje pad. Je ziet ze nauwelijks meer.

Ik moet wel opmerken dat de pads vooral de oranje (harde) snel stuk gaat. De witte is aan de zijkant ook iets ingescheurd. Verder staat de auto er weer netjes bij :)
 
@Alro1985 ,pads horen langer mee te gaan waarschijnlijk/wellicht te lang doorgegaan met een verzadigde/vervuilde pad?

De oranje heb ik maar heel even gebruikt, voor de wat diepere krassen (2 stuks) en mijn koplamp van de auto even gedaan.
De witte zou kunnen dat die wat verzadigd was, geen idee.
 
Dat inscheuren kan doordat je of iets scherps geraakt hebt maar meer waarschijnlijk is het dat het foam los gaat raken van het velcro door de warmte .Verzadigde pads door teveel polijstmiddel/niet afdoende schoonmaken worden sneller te warm waardoor pads scheuren bij het velcro en/of indeuken/imploderen.
 
Dat inscheuren kan doordat je of iets scherps geraakt hebt maar meer waarschijnlijk is het dat het foam los gaat raken van het velcro door de warmte .Verzadigde pads door teveel polijstmiddel/niet afdoende schoonmaken worden sneller te warm waardoor pads scheuren bij het velcro en/of indeuken/imploderen.

Ja op die manier, volgende keer even beter in de gaten houden.
dank voor het meedenken.
 
No problemo! ;)

Hoe is het polijsten je verder bevallen?

Ja vond het eerder als bijbaan altijd al leuk werk, vooral als je verbetering zag.
Eerst had ik zoiets is dit alles, maar later maakte dat wel goed. Kost wel wat tijd, maar dan staat je auto er weer netjes bij en daar doe je het dan voor :).. In april ergens mijn boot, ben benieuwd naar het resultaat daarvan.
 
Ik heb hier oook nog een vraag over de Dap, net 1 tje gekocht een dacht gelezen te hebben hem eerst te laten draaien zonder gebruikt alvorens te gebruiken op de wagen?!
 
Correct!
Ook op meerdere plekken gelezen dat het aangeraden is om hem eerst 10 minuten aan te zetten zonder daadwerkelijk te polijsten.
Dit om wat in te laten slijten (dont ask me what :p ).

Heb dit zelf ook gedaan en de snelheden langzamerhand opgebouwd in die 10 minuten.
 
Laatst bewerkt door een moderator: