• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanschaf spullen

Vass

Detailing trainee
26 okt 2014
28
45
Hallo,,

Hier bij wil ik even jullie hulp vragen over welke producten ik nodig heb.
Zal eerst maar beginnen met wat voor doel dat ik wil behalen in totaal.
De auto is 14 jaar oud en niet meer het mooiste beestje,staat ook totaal niet mooi in de lak en na een ongeluk gehad te hebben zijn er ook sommige delen die net een iets andere lak hebben.
Omdat ze vervangen zijn met onderdelen van een andere auto wel met de zelfde kleur maarja als je goed kijkt in de zon zie je toch net kleur verschil.
Het liefst wil ik gewoon dat al het vuil van de auto is en dat hij toch iets meer blinkt en natuurlijk verder goed beschermt is.
Autokleur is : blauw

De producten die ik heb uitgezocht zijn:
voor shampoo: California Gold Car Wash - 1892ml

voor te drogen: Senza Acqua Piazza Drying Towel - 45x45cm

kleien: Dolce Verde Klei Set + 100 gram extra clay


Sealer / Glaze totaal geen idee wat ik het beste hiervoor kan pakken


wax: Ook geen idee wat ik een goede vloeibare wax zou kunnen zijn.

en ik heb nog een handpad nodig voor de wax in te wrijven maar weet ook niet zo goed welke dat me goed zou helpen.

MF doeken daar heb ik er wel een aantal van.

Hopelijk kunnen jullie mij iets verder helpen.
 
Hey Hallo,

Ik zou je aanraden om de topics voor beginnersets een door te lopen. Hier staat ook een duidelijke uitleg over stappenplannen, de benodigde producten, hoe je deze gebruikt én waarom.

Het liefst wil ik gewoon dat al het vuil van de auto is en dat hij toch iets meer blinkt en natuurlijk verder goed beschermt is.

Verdiep je even in de stof en als je dan nog specifiekere vragen hebt, zullen deze vast en zeker beantwoord worden.



Greetz
 
met Quantoxx eens, er staan goede stappen plannen op het forum om mee te beginnen.
Hier kun je al veel uit leren, zo ben ik ook begonnen.
Zo kun je ook erachter komen wat nu precies voor jou auto en lak het beste werkt ;)
 
Lees deze link even door: https://forum.Carclean.com/threads/...ig-met-videos-20-11-15-update-geplaatst.4266/

Kwa wax keuze, dese is erg persoonlijk en wat je buget is. Een goede foampad om de wax mee aan te brengen bv: https://www.Carclean.com/product/Monello/Disco_Nero_Foam_Applicator_102641
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry dat ik hier zo laat op terug kom.
Ten eerste bedankt voor jullie reacties.
Ik ga het nu toch anders aanpakken en kom er nog een keer op terug.