• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanschaffen nieuwe klei

Leon1987

Detailing addict
21 okt 2008
394
62
37
Na het grote werk heb ik de klei weggegooid, helemaal versleten / keertje uitgedroogd / vervuild.

Nu vraag ik me af, wat is naast de Paarse grove klei een mooie klei voor het "normale" lichte werk?

Zit te twijfellen tussen de PB en de wolfgang.

Wat zijn de voor en na's van deze kleisoorten?

De Bilthamber Soft klei is ook lekker zacht, zeer betaalbaar en word geleverd in een mooi doosje.
Als "Glijmiddel" kan je gewoon (of gedemineraliseerd) water gebruiken (aanbevolen door Bilthamber)
maar ook LT of QD

De Dodo en Poorboy's milde klei zijn hetzelfde. Zelf ben ik tevreden over de PB.
Met de Wolfgang klei heb ik geen ervaring. Ik zou dus niet weten of er veel verschil is, behalve de hogere prijs hiervan.

waar staat dat deze hetzelfde zijn.
ik heb ze allemaal hier maar dodo is zeker weten zachter dan PB

ik heb de supernatural, en die is erg zacht, en moet je ook goed smeren anders blijft ie plakken.

wel veel klei voor je geld.

nick22 zei:
waar staat dat deze hetzelfde zijn.
ik heb ze allemaal hier maar dodo is zeker weten zachter dan PB
De Supernatural klei is inderdaad zachter.
De Gentle Gray is exact dezelfde als de Poorboy's versie.

Dat is ook exact dezelfde klei als de Pb's Klei en de Dodo Gentle Gray ;-)

Kan het zijn dat ik de Carclean klein nergens op hun website kan vinden? Heb gekeken bij de Carclean producten en vervolgens op Soort (Klei en kleikits producten), maar zie nergens even een bestelnummer staan. Wellicht dat ik er overheen kijk?
Aficior

Probeer deze klei eens klikerdeklikEcht geweldige klei,kneed lekker en verwijderd het vuil heel goed,+ dat in deze kit ook een klei lubricant en een Mf doek zit!

ik vind hem juist HEEEEL zacht, eigenlijk TE zacht.
en vond juist dat hij niet zo heel veel eraf haalde..

maar kan ook aan mij liggen,

die fles QD die erbij zit vind ik ook niet echt fijn, en laat veel rommel achter,
die heb ik snel vervangen voor dodo born slippy