• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

aanvulling collectie....

Tiporon

Detailing addict
15 mrt 2009
685
68
62
Hallo,
Ik heb intussen een redelijk assortiment met producten maar heb toch volgende vraag.
Ik heb de volledige SSR-reeks van Poorboy's maar moet binnenkort een Audi onder handen nemen.
Daar deze bekend staat voor zijn harde lak had ik hiervoor een Monello-product willen bijkopen.
Je kan natuurlijk een volle reeks monello-producten kopen maar misschien kom ik met één( Inizio of Mezzo) van de producten al toe in combinatie met mijn SSR's.
Ik doe mijn bewerkingen tegenwoordig met een DAP900.
Graag advies.
En suggesties van andere producten zijn ook welkom

daar is eigenlijk helemaal niets over te zeggen....
als je wat "cut" mist zou ik persoonlijk gaan voor de Inizio Forza...

ivo's zei:
daar is eigenlijk helemaal niets over te zeggen....
als je wat "cut" mist zou ik persoonlijk gaan voor de Inizio Forza...
Maar loop je dan niet het risico om nog meer krasjes te maken....
En met welke padkleur zou je dan de Inizio Forza gebruiken
Al vast bedankt

Een en ander hangt ook een beetje van de staat van de lak af, en de hardheid uiteraard.
Audi lakken KUNNEN schofterig hard zijn, maar daar kom je maar op 1 manier achter...
Meeste harde lakken welke ik tot nu toe heb gehad deed de SSR weinig op in ieder geval.

Als je niet de hele reeks wilt zou ik de Mezzo en de Inizio Forza nemen.

Inizio Forza kun je goed op oranje, geel of evt. foamed wool gebruiken.

Vandaag op de clinic heeft Tim het bewijs geleverd dat er Inizio Forza op een gele kompressor nodig was om de swirls uit een VW lak te krijgen.

danny zei:
Vandaag op de clinic heeft Tim het bewijs geleverd dat er Inizio Forza op een gele kompressor nodig was om de swirls uit een VW lak te krijgen.

amai, en dan wetende dat swirls maken in zo'n lak kinderspel is....

Bestel misschien ineens een grote bus, wie weet hoeveel der nog komen ? :-b
Wel goed om weten dat SSR 1 tot 3 niet de strafste zijn, maar Monello nog wat zwaarder stuff aankan.