Omdat ik het detailen steeds leuker ga vinden, wil ik mijn collectie gaan aanvullen met o.a. gallons, maar ook een toevoeging op/ of een vervanging van de Monello lijn.
Monello werkt ontzettend prettig.
Juist daarom had ik een bestelling willen plaatsen met wat grotere verpakkingen van inizio, mezzo en finale.
Echter na wat zoeken ben ik er achter gekomen (niet vragen onder welke steen ik de laatste jaren gelegen heb ) dat Monello uit dezelfde fabriek komt uit als Menzerna.
Ik heb ook zeer veel positieve reviews gelezen over Menzerna en ben me daarom wat aan het orienteren.
Het volgende heb ik al gevonden:
- Menzerna Power Gloss. - INIZIO (FORZA)
- Menzerna Final Finish. - FINALE
- Menzerna Intensive Polish. MEZZO
- Menzerna Micro Polish PO85RD. FINALE
Nu heb ik een extra vraag, ik kom er namelijk niet helemaal aan uit.
Waarmee kan ik:
Menzerna Super Final Finish PO106FA
Menzerna Power Finish PO 85 RD 3.02
Vergelijken?
En wat is het verschil tussen:
Menzerna Power Finish PO 203 S & Menzerna Power Finish PO 85 RD 3.02
Uiteraard heb ik de site van de fabrikant e.d. al gevonden, maar aangezien er met code's wordt gewerkt en ik hierin nog niet thuis ben, stel ik (alweer de zoveelste) mijn vraag hier.
Alvast bedankt voor het mee denken!
Monello werkt ontzettend prettig.
Juist daarom had ik een bestelling willen plaatsen met wat grotere verpakkingen van inizio, mezzo en finale.
Echter na wat zoeken ben ik er achter gekomen (niet vragen onder welke steen ik de laatste jaren gelegen heb ) dat Monello uit dezelfde fabriek komt uit als Menzerna.
Ik heb ook zeer veel positieve reviews gelezen over Menzerna en ben me daarom wat aan het orienteren.
Het volgende heb ik al gevonden:
- Menzerna Power Gloss. - INIZIO (FORZA)
- Menzerna Final Finish. - FINALE
- Menzerna Intensive Polish. MEZZO
- Menzerna Micro Polish PO85RD. FINALE
Nu heb ik een extra vraag, ik kom er namelijk niet helemaal aan uit.
Waarmee kan ik:
Menzerna Super Final Finish PO106FA
Menzerna Power Finish PO 85 RD 3.02
Vergelijken?
En wat is het verschil tussen:
Menzerna Power Finish PO 203 S & Menzerna Power Finish PO 85 RD 3.02
Uiteraard heb ik de site van de fabrikant e.d. al gevonden, maar aangezien er met code's wordt gewerkt en ik hierin nog niet thuis ben, stel ik (alweer de zoveelste) mijn vraag hier.
Alvast bedankt voor het mee denken!