• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Acquafobia vlekken

Bassho

Detailing chief
3 jul 2017
104
85
Hallo poetsers!

Gisteren heb ik de Monello Acquafobia aangebracht. Misschien meer dan 2-3 sprays per paneel omdat het wat waaide. Eerst helemaal de auto rondom ingesprayed, snel afgespoeld met de HD daarna en toen pas grondig afgespoeld. Ik zie alleen vlekken ontstaan op de auto. Is dit een typisch voorbeeld van teveel product / te lang laten zitten en wat kan ik er eventueel aan doen? De auto beschikt over een glascoating, maar is niet door mij aangebracht (vorige eigenaar, volgens de verkoper, en dat lijkt wel te kloppen).

Ik heb helaas geen polijstmachine. Mijn 1e stap zou zijn om de auto opnieuw te wassen.

IMG_3840.webp
IMG_3839.webp

Groetjes

De fout zit 'em erin dat je eerst een rondje om de auto hebt gedaan met dat spul en vervolgens afspuiten.
Je moet Acquafobia per paneel opsprayen en meteen afspuiten.
Voor zover ik weet, is Acquafobia niet zomaar te verwijderen met een handwasje.

Laatst bewerkt: