• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen: Dol Dwaze Dodo Donderdag en Mega Meguiar's Maandag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soepergrover zei:
Mooi! Kan ik weer rustig gaan slapen zonder bestelneigingen.



Godmiljaar!! Niet weer!

Ik denk dat het voor jou niet van belang zal zijn, dus je kan 8 december rustig slapen :)

Mailing gaat er maandag of dinsdag uit.
 
@Bert, Je noemt het de Crazy Carclean Super Sell. Via een mailibg geef je een tip wanneer de Super Sell gehouden kan worden. En dan vanaf 0.00 uur elk uur een messcherpe aanbieding.
 
Ik had verwacht dat er toch meer Dodo spul uitverkocht zou zijn dus of er was weinig belangstelling of de voorraad was immens groot.

Wilde gok 8 dec.

Poorboys World of Mothers Wax Tuesday
 
Tim zei:
Ik denk dat het voor jou niet van belang zal zijn, dus je kan 8 december rustig slapen :)

Mailing gaat er maandag of dinsdag uit.
Ik weet het, ik weet het:
Turtlewax Tuesday :-"
 
dat zou cool zijn!!
dan heb ik eindelijk reden om die heftige lucht verfris beestjes te bestellen

klik voor team turtle!

zou die graag een keer willen hebben!!

ik zou ook serieus wel de deepgloss sealant van wolfgang willen hebben.
samen met de bekledingsspray. en finishing glaze (eventueel de polish enhancer erbij)

maar heb voorlopig alles ff op stop gezet!
 
Tim zei:
De volgende actiedag is 8 december.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee x-]


ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, ik zal niets kopen, denk ik :-"
 
alteaniels zei:
Ik had verwacht dat er toch meer Dodo spul uitverkocht zou zijn dus of er was weinig belangstelling of de voorraad was immens groot.


Ik zeg: De laatste van de twee opties!!!
 
Hehe. Toch staat er een behoorlijk deel van het Dodo assortiment 'op rood'.
Kunnen jullie nu eindelijk eens door de rekken heen kijken met dat nieuw gecreeerde gat? :-b
 
Nog steeds niet...nou ja, op sommige plaatsen een beetje misschien. En dan kijken we tegen de sinterklaassnoepjes aan!:-&
 
Hoe vind je m'n (nieuwe, tijdelijke) avatar? Speciaal om bij de rest van de club te horen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.