Hallo,
in het andere forum had ik al wat gevraagd of het waxen van mijn auto, en nadat ik daar duidelijke antwoorden op heb gekregen (waarvoor dank^ ) heb ik het idee dat mijn beginnersset klaar is om besteld te worden.
zeker met het oog op de komende aanbiedingen wil ik graag weten of ik alles heb en of ik zo een beetje fatsoenlijk vooruit kan.
wat ik van plan ben met de auto, welke, zoals in het andere topic ook is gezegd, een opel corsa met pepperdust (bruin metallic) is. om het machinale stappenplan uit te voeren
wassen
kleien
polijsten
waxen
bijhouden !:ja
hiervoor heb ik nu de volgende dingen op mijn verlanglijst staan.
-meguiars wash mitt
-monello wash mitt voor de velgen en de onderkant
-meguiars apc
-iron x
(-meguiars gold class car wash is reeds in bezit)
-delerium orange drying towel
-5x deluxe mega towel
-de dap900 aanbieding met 6 pads
-supernatural clay
-born slippy clay lube
-monello mezzo
-monello finale
-eraser
-supernatural hybrid
-rain x
ik wil eigenlijk ook nog iets van een velgenborstel en velgenwax kopen, maar ik heb nu mijn stalen wintervelgen eronder liggen dus dat komt later, eerst maar even bijkomen :-"
ook spullen voor de kunstof en chrome delen zullen na de winter aangeschaft worden.
het meeste voor het interieur heb ik ook al.
wat denken jullie hiervan ? heb ik hier alles wat ik nodig mocht hebben
EDIT: waar ik ook nog mee zit is hoe pakken jullie de kiertjes en spleetjes rond deuren en klep enzo meestal aan ?
een borstel voor kopen ?
in het andere forum had ik al wat gevraagd of het waxen van mijn auto, en nadat ik daar duidelijke antwoorden op heb gekregen (waarvoor dank^ ) heb ik het idee dat mijn beginnersset klaar is om besteld te worden.
zeker met het oog op de komende aanbiedingen wil ik graag weten of ik alles heb en of ik zo een beetje fatsoenlijk vooruit kan.
wat ik van plan ben met de auto, welke, zoals in het andere topic ook is gezegd, een opel corsa met pepperdust (bruin metallic) is. om het machinale stappenplan uit te voeren
wassen
kleien
polijsten
waxen
bijhouden !:ja
hiervoor heb ik nu de volgende dingen op mijn verlanglijst staan.
-meguiars wash mitt
-monello wash mitt voor de velgen en de onderkant
-meguiars apc
-iron x
(-meguiars gold class car wash is reeds in bezit)
-delerium orange drying towel
-5x deluxe mega towel
-de dap900 aanbieding met 6 pads
-supernatural clay
-born slippy clay lube
-monello mezzo
-monello finale
-eraser
-supernatural hybrid
-rain x
ik wil eigenlijk ook nog iets van een velgenborstel en velgenwax kopen, maar ik heb nu mijn stalen wintervelgen eronder liggen dus dat komt later, eerst maar even bijkomen :-"
ook spullen voor de kunstof en chrome delen zullen na de winter aangeschaft worden.
het meeste voor het interieur heb ik ook al.
wat denken jullie hiervan ? heb ik hier alles wat ik nodig mocht hebben
EDIT: waar ik ook nog mee zit is hoe pakken jullie de kiertjes en spleetjes rond deuren en klep enzo meestal aan ?
een borstel voor kopen ?