• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies gevraagd (beginner)

Mahoek

Detailing rookie
23 aug 2011
2
0
Ik heb sinds kort een nieuwe auto (een zwarte VW Polo) en heb me voorgenomen om de auto goed te onderhouden. Nu ben ik al een tijdje de forums hier wat aan het doorneuzen om te onderzoeken wat ik moet aanschaffen. Ik heb namelijk nog totaal geen ervaring met het poetsen van auto's. Ik wil mijn auto gewoon goed bijhouden. Wat raden jullie mij (newbie) aan om aan te schaffen? Ik wil de auto sowieso wassen, kleien en in de wax zetten.

Hieronder heb ik een lijstje met wat ik in gedachten had om te bestellen.

Er zitten wel lichte 'swirls' op de auto van het wassen volgens denk ik, maar ik heb geen idee wat ik moet aanschaffen om dat te kunnen verwijderen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Hopelijk kan iemand mij wat advies geven en helpen mijn bestelling compleet te krijgen?
 
Even wat vraagjes omtrent je lijstje...

Ik zie tape & de Mequiars Was & wax kit staan. Ook zie ik dat je ruim 3 liter Spray & wipe hebt ?
Tape heb je voor black hole en wax niet nodig. Daarnaast heb je voor black hole en evt wax nog wel een applicatorpad nodig, ook deze zie ik niet staan ?
Die Waffle Weave droogdoek zou ik ook niet aan beginnen, beter kan je voor de delerium gaan.