• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies gevraagd voor aanschaf polijstmachine en bijbehorende materialen

Uh, ik zal even antwoorden op wat ik weet :) Stap 3: monello is prima, ik gebruik zelf geen middel om af te nemen behalve een mf doek. Kan me voorstellen dat het wel handig kan zijn. Extra pads kun je wel aanschaffen, maar ik was ze tussendoor schoon en draai hem even droog op de DAP. Volgens mij zit de tas gewoon bij de DAP, ik heb een 500 kit waar hij gewoon bij zat. Stap 4: zwarte auto? Black hole nemen van poorboys, is een erg goede en betaalbaar. Neem hiervoor een zwarte pad voor de DAP. Stap5: vloeibare wax is juist ideaal voor de machine, kan op de rode pad. De vaste wax zul je met een handpad moeten aanbrengen. Voor de rubbers gebruik ik trim testorer van poorboys, ik heb wel het idee dat er betere zijn maar dit voldoet bij mij. Velgen: aparte washmitt voor nemen vanwege remstof wat erin kan blijven zitten, dit is niet best om later voor de lak van de auto te gebruiken. Gr. Paul
 
conv_586.JPG

Zoals toegezegd hierbij een foto van de Skoda octavia RS, hij is getuned en heeft 240 PK, rijd super, daarnaast moet hij er qua uiterlijk ook goed uit blijven zien natuurlijk. Foto is niet idiaal beeld, vies na de storm maar gaat om beeld van de auto. Ik hoop dat er meer mensen zijn die mee kunnen denken over de juiste keuze van middelen. Iemand dus nog aanvullingen op de reactie van Ijsblok?
 

Bijlagen

  • conv_585.JPG
    conv_585.JPG
    815 KB · Weergaven: 80
Vandaag met behulp van aanvullende adviezen van Carclean, maar bestelling geplaatst;
Poorboys World - Bug Squash - 473ml
101603 Meguiars - Gold Class Grit Guard inclusief emmer
102032 Carclean.com - Four Finger Wool Wheel Mitt
102092 Monello - Wash Mitt
102143 Auto Finesse - Revive Trim Dressing - 250ml
102759 Carclean.com - Maatbekertje - 30ml
102775 Polishing Power - DAP900 V3 Raffini Starterskit - Power
Pack

Ben benieuwd, daarna nog tijd zoeken om mee aan de slag te gaan ;)