• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

advies gevraagd

deegje

Detailing trainee
10 sep 2013
3
47
38
hallo,

ik twijfel al enige tijd om een ssr kit van poorboys aan te schaffen om te gebruiken op mijn auto. een zilver grijze opel corsa c uit 2001

welke pads kan ik daarbij het beste gebruiken? ik ben van plan ze te gebruiken in combinatie met de g220 van meguiars.

alvast dank.

Welke maat steunplaat van de G220 heb je? Ze zijn ooit geleverd met een 125mm steunplaat maar de nieuwere hebben een 150mm versie met rubberen rand die bedoelt is voor de Soft Buff 2.0 pads.

Kun je de backingplate van een G220 losschroeven? Zo ja, dan kan er een andere backingplate op en kun je gaan voor de Monello polijstpads.

het is de nieuwe versie en ik kan ook de backingplate los halen. wat zou je dan adviseren om voor maat te nemen?

Zoals IbizaSigno zei, neem een 125mm DA steunplaat dan kan je 5.5 en 6" pads erop doen zoals de Monello 5.5" pads.
SSR1 - zwart of wit
SSR2 - wit of groen
SSR2.5 - groen of oranje
SSR3 - geel (alleen "when all else fails" dit is echt een zeer grove compound.

• Leuk
Reacties: IbizaSigno