• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies nodig voor flinke uitdaging: zwarte Opel

@Max35i Even aanvullend, die plek op die bumper heb ik alsvolgt behandeld:
gewassen
gekleid
eerst gepolijst met Veloce op geel, dat deed al best veel.
daarna paars Scholl pad met S3
toen afgebouwd met oranje Monello pad met Mezzo en daarna wax.
 
Laatst bewerkt:
Mijn inschatting is dat je de schade hoog op het portier en het spatbord bijna onzichtbaar kunt krijgen (ik denk dat er 2 zichtbare krassen blijven, en nog een kras die je alleen met goed licht en goed zoeken terug vind). De schade aan de dorpel en onder op het portier daar moet echt lak in de schade, dit lijkt ook niet tegelijk gebeurd te zijn, maar iets van betonnen paal of muurtje dat is meegenomen.
 
Uitgeleend aan famillie, nou aan de schade te zien ga je dat niet wegkrijgen, dus naar de schadehersteller en rekening naar degene die hem geleend heeft, en in vervolg kan die persoon maar gewoon een auto gaan huren
 
Apex Detail heeft hier een nuttig filmpje over, maar dat kan ik je zo helaas niet linken. Ik meen wel dat het recent was. Daarmee zal het meeste van de krasaen weer goed ogen, tenzij je je best doet om ze te vinden, of het licht nèt he-le-maal verkeerd valt.