• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies over de Flex LK 602 VR

Tomas

Detailing guru
Tester of Bling
8 apr 2013
749
153
29
Amerongen
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw in de detail wereld en wil graag wat advies over de machine die we op mijn werk gebruiken. Het gaat om een flex LK 602 VR. Opsig kan ik er best wel krasjes mee uit de lak krijgen maar ik ben toch niet tevreden over wat ik er mee voor mekaar krijg. We hebben volgens mij pads van Cartec, een oranje gele en een zwarte. Als polijstmidde, gebruik ik ook die van Cartec.

Nu zie ik hier op het forum allemaal super mooie resultaten met de dap's, maar mij lijkt dat ik met de flex toch ook wel zulke resultaten moet kunnen halen? Mijn vraag is dus ook op welke stand ik het beste kan werken met welke pad en of het zin heeft om bijvoorbeeld zo'n heel pakket van monello te kopen? Of kan ik zekfs beter een dap 500/900 aanschaffen?


Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groeten,
Tomas van Stralen
 
Wat kort google werk levert me op dat het een rotary polijstmachine is.
Wat ik persoonlijk denk is dat het meer aan de gebruikte techniek / werkwijze ligt dan aan de machinerie.....
 
Ik zal even kort vertellen hoe ik te werk ga.

Eerst was ik de auto volgens de 2 emmer manier, dan klei ik de auto.