• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies overspuiten

Niemeijer

Detailing trainee
18 apr 2022
7
25
Zoetermeer
Hallo!

Ik ben van plan om mijn auto te laten overspuiten. De vorige eigenaar heeft geprobeerd de lak dicht te peuren met lakstift:confused:, wetsanden tot op de primer laag en hier en daar wat steenslag wat tot op het metaal is gegaan. Als toetje afgelopen herfst een steen op mijn dak gehad van een vogel die over vloog. Kortom, tijd voor een goede lak op de Mazda met wat herstel werkzaamheden.

Heeft er iemand tips voor een goede schadehersteller/spuiter in de regio Haaglanden/Rotterdam?

En wat zijn ongeveer de kosten die je daar aan kwijt bent?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Ik heb zelf een goede ervaring gehad met ABS Autoschade Westland uit de Lier.
Dit was verzekeringswerk, maar erg tevreden met het spuitwerk aan mijn RCZ.
De prijs is mij ontschoten...
 
Van As Autoschade in Barendrecht kan ik je wel aanraden. Altijd goed werk, 1 keer ging het mis en dat hebben ze heel netjes opgelost. Spuitwerk is mooi strak, kleuren matchen goed en geen overspray. Ook lastige kleuren met parelmoer gaan goed.

ABS autoherstel in Oud Beijerland kan ik je NIET aanraden. Ik zal details achterwege laten.

Prijs is een kwestie van opvragen. Over het algemeen wordt mij verteld dat een paneel spuiten 250 euro kost exclusief voorbereiding.
 
Zéér goede ervaring met ABS den Elzen hier in Den Haag aan de Saturnusstraat.

Ik had wat schade aan de voorbumper van de Yaris en daar was naderhand niets meer van te zien evenals de nevenschade zoals kleurverschil, spuitnevel enz.
Wat dat betreft ben ik echt een mierenneuker en hebt elke mm gecontroleerd maar kon niets vinden o_O

Alles bij elkaar net geen 400 euro (overigens verzekeringswerk).

20171210_094918.jpg

20180212_161612.jpg


Dit hele gedeelte is gespoten.
20180318_083642.jpg
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar