Dag Marc,
Ik ben ook pas geleden begonnen met detailen. Ik heb In het begin veel gebruikte spullen gekocht. Nu ben ik langzamerhand wat nieuwe spulletjes aan het kopen. Ik heb ook via de te koop hoek een aantal samples aangeschaft. Goede manier om dingen uit te proberen en om te kijken wat je lekker vind werken. Als je voor elke stap 1-2 producten hebt dan kom je echt al een heel eind. Na veel inlezen heb ik gekozen voor de Btbm shampoo, klei van monello (100 gram gratis), klei lube van dodo, als polijst mezzo, finale en veloce van monello (gebruikt gekocht) s3, s20 en s30 van scholl (werkt fijn, stoft minder dan Monello) een ontvetter, Rejuvenate van autofinesse, collinite 845 en surf city barrier reef als wax, ook gebruikt gekocht. Daarnaast een gebruikte dap 500 op de kop getikt met een aantal verschillende pads en je kan aan de gang. Een ijzerverwijderaar erbij is ook erg fijn. Ik heb ook nog stap 123 van meguiar's liggen maar die gebruik ik niet eens. Dan kan je nog denken aan een All purpose cleaner, melamine sponsjes, insecten verwijderaar, washmitt, droogdoek, micro fiber doeken etc. Ik gebruik ook gewone grote emmers zonder gritguard. Gaat prima, met is uiteraard weer beter. Maar als begin kan je hier echt wel mee uit de voeten en tot een goed resultaat komen. Veel detail plezier.