• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies wax

maykel

Detailing rookie
2 jul 2024
1
2
36
Den bosch
Beste leden,

Ik heb al enige tijd mezelf ingelezen op het forum.

Ik heb een Audi etron Navarra blauw.

Welke wax merk en daarbij het juiste type raden jullie aan fusso poorboys of collinite

Wat ik zelf mooi vind is een mooie diepe kleur en wetlook. Daarbij is standtijd ook belangrijk.

Bij voorbaat dank.
 
Welkom op het forum, Maykel.

Als je inderdaad al wat ingelezen had, dan had je ook de voor-en-nadelen van deze waxen kunnen spotten. ;) Als je nog niet veel ervaring hebt, zou ik je de waxen van Collinite adviseren.

- De waxen van Collinite zijn vrijwel hufterproof en prima eigenschappen.
(845 voor een wat scherpere glas-glans, 915 voor de warmere wetlook op jouw donkereblauwe metallic)

- Fusso Coat is mijn persoonlijk favoriet, maar kan bij lomp gebruik voor wat problemen zorgen. Standtijd en voedende werking is erg goed te noemen.

- Grootste voordeel van Poorboys producten is dat de meeste in de zon gebruikt kunnen worden.
 
  • Leuk
Reactions: maykel
Beste leden,

Ik heb al enige tijd mezelf ingelezen op het forum.

Ik heb een Audi etron Navarra blauw.

Welke wax merk en daarbij het juiste type raden jullie aan fusso poorboys of collinite

Wat ik zelf mooi vind is een mooie diepe kleur en wetlook. Daarbij is standtijd ook belangrijk.

Bij voorbaat dank.
Collinite 845 = hufterproof en het gemak waarmee je deze wax verwerkt (evt machinaal) is zo goed als onovertroffen
 
  • Leuk
Reactions: maykel