• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Snap ergens wel dat je voorzichtig bent... Enerzijds zou ik dan júist daarom denken;

Zoek een goede detailer en laat hen de coating aanbrengen. Er lijkt me niets zo verschrikkelijk om mijn auto, een kostbaar bezit zeker voor de echte liefhebbers zoals op dit forum, weg te brengen, hem te laten polijsten en er vervolgens achter te komen dat;

A. Polijstwerk niet perfect of nagenoeg perfect uitgevoerd is waardoor defecten toch nog opgesloten zitten onder de coating.

B. Ik zelf de coating heb aangebracht terwijl de lak, zelfs na maar 4 km, toch niet helemaal kraakhelder/ schoon/ vetvrij was en vervolgens te moeten constateren dat ik zelf dus de coating heb verprutst.

Makkelijk lullen heb ik overigens wel... tenslotte inmiddels alweer wat jaren terug gestart met een DAP500. Angst kun je met een excentrisch polijstapparaat snel opzij zetten hoor. Redelijk foolproof. En er is niets zo leuk als zelf doen! Geen idee of je überhaupt iets met mijn reactie kunt. Ik wens je in ieder geval veel wijsheid!