• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afgelopen: Zeer voordelig waspakket: was de winter weg met 45% korting!

Hier ook besteld.

Prima spul allemaal, alleen het pompje van de shampoo werkt bij mij niet helemaal lekker.
Er komt bijna niks uit.
Is dit een bekend probleem? Het lijkt erop dat de shampoo te dik is voor het pompje.
 
Geen bekend probleem, zou gewoon prima moeten werken.
Het juist bedoeld voor dikkere middelen, wat je kan doen is een klein stukje schuin afknippen van de onderkant.
De kans bestaat dat deze tegen de wand aan druk waardoor er weinig wordt aangezogen.

Lost dat het niet op dan even mailen naar: informatie@Carclean.com en we regelen een vers pompje.
 
@roel. Deze deksels zaten bij de los verkoop van de cc emmers
. Ik heb ze voorlopig aan shaguar beloofd, mocht dat niet doorgaan ben je de eerste.
 
Zirx zei:
Hier ook besteld.

Prima spul allemaal, alleen het pompje van de shampoo werkt bij mij niet helemaal lekker.
Er komt bijna niks uit.
Is dit een bekend probleem? Het lijkt erop dat de shampoo te dik is voor het pompje.

Ik weet denk ik wel wat het is! Een iets te lang slangetje.

Probeer het slangetje 3mm ofzo in te korten en probeer het dan nog eens.
 
@ Tim en Dibbuz,

Naar aanleiding van het 'probleempje' met het pompje, hier een wat late reactie door tijdgebrek.

Ik heb het slangetje schuin afgesneden (45gr.) en nu lijkt het idd beter te gaan.
Dus probleempje opgelost :cool:
 
De Scratch Shields blijven niet goed zitten, en draaien mee als ik mijn mit wil schoon maken.
Heeft iemand hier een oplossing voor.
 
Is deze actie volgende maand ook nog geldig?
Staat op m'n lijstje voor de Summer Detail Day, uiteraard niet met die 20% extra korting erbovenop :D
 
Was geldig tot eind Maart, dus lijkt mij niet. Gewoon de set kopen op de SDD met 20% korting, als dat kan