• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aflevering nieuwe Seat Exeo ST door dealer

met de hand wassen betekent vaak ook dat ze een geweldige "niet" krassende borstel gebruiken. Heb een garage bedrijf een auto nog nooit zien wassen met een degelijk mitt & 2-emmer systeem..

:lol Heb ongeveer het zelfde een keer mee gemaakt.

Kon het niet uitstaan dat ik mijn gelijk niet kreeg!
Ben toen naar huis gereden, heb mijn "spullen"gepakt en ben weer terug gegaan.
Een testje gedaan op een gloed nieuwe auto (opel astra).

Kleien, dappen, waxen.

Dat gezicht van die verkoper vergeet ik nooit meer!:lol 8-())

iwan zei:
:lol Heb ongeveer het zelfde een keer mee gemaakt.

Kon het niet uitstaan dat ik mijn gelijk niet kreeg!
Ben toen naar huis gereden, heb mijn "spullen"gepakt en ben weer terug gegaan.
Een testje gedaan op een gloed nieuwe auto (opel astra).

Kleien, dappen, waxen.

Dat gezicht van die verkoper vergeet ik nooit meer!:lol 8-())

HAHA :lol

Ik ben wèl een Seat fan en vind deze ST erg fraai, van harte !
Je hebt in ieder geval een goeie dealer gekozen die wel wat uit de buurt van Arnhem ligt maar is stukken beter dan Zijm, ik kom nooit meer bij Zijm!
Je schijnt tegenwoordig bij Blij in Zevenaar ook beter zaken te kunnen doen nu "de oude Blij" gestopt is en zij zoon het overgenomen heef maar dat terzijde.
Wellicht dat we elkaar eens een keer in de buurt van Arnhem tegenkomen (zou handig zijn als alle forumleden een CC sticker op hun auto zouden hebben).

Thegame1512 zei:
Ja klopt, mooi stukje beleving. Haal een ''oude A4'' en een ''nieuwe A4'' uit elkaar en inclusief het plaatwerk is 95% gelijk.

Maarja, als VAG eerlijk is en gewoon zegt dat alle Passats, A4's en Exeo's gelijk zijn is het hele beleving/marketing idee weg.

Mooie bak trouwens! Mijn Fiesta is keurig gepoetst door de dealert. Geen swirltje te bekennen. Heb het ook anders meegemaakt met de Peugeot 207 van mijn moeder. Is dus totaal afhankelijk van de dealert.

EDIT: mag ik vragen welke motorisering je hebt gekozen?

Jazeker, het is de bekende 2.0 TDI van het VAG concern die je ook in Audi, VW etc ziet. Ik heb gekozen voor de 120PK variant en deze wordt gechipped bij 2.500KM door JD Engineering naar circa 175-180pk en 400-410nm ]d~^

Roeland zei:
Ik ben wèl een Seat fan en vind deze ST erg fraai, van harte !
Je hebt in ieder geval een goeie dealer gekozen die wel wat uit de buurt van Arnhem ligt maar is stukken beter dan Zijm, ik kom nooit meer bij Zijm!
Je schijnt tegenwoordig bij Blij in Zevenaar ook beter zaken te kunnen doen nu "de oude Blij" gestopt is en zij zoon het overgenomen heef maar dat terzijde.
Wellicht dat we elkaar eens een keer in de buurt van Arnhem tegenkomen (zou handig zijn als alle forumleden een Carclean.com sticker op hun auto zouden hebben).

Er is wel een soort Google Maps met daarop aardig wat detailers van hier, link weet ik zo even niet. Kun je zien wie er in de buurt zit.