• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afmeting aantal liters grit guard emmer.

Ik heb gisteren voor het eerst mijn auto en de auto van mijn vriendin gewassen in combinatie met deze emmers. Denk dat ik ze voor 80% vol had zitten (tot aan de harde rand bovenaan) en met name de was emmer ging aardig snel leeg. Ben zelf zeer tevreden over de kwaliteit van de emmers. Al zijn ze in combinatie met de grit guard (dus niet grid), de gamma seal en de wash en rinse stickers niet heel voordelig.

Denk wel dat ik hier heel wat keren gebruik van kan gaan maken.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Ik heb gisteren voor het eerst mijn auto en de auto van mijn vriendin gewassen in combinatie met deze emmers. Denk dat ik ze voor 80% vol had zitten (tot aan de harde rand bovenaan) en met name de was emmer ging aardig snel leeg. Ben zelf zeer tevreden over de kwaliteit van de emmers. Al zijn ze in combinatie met de grit guard (dus niet grid), de gamma seal en de wash en rinse stickers niet heel voordelig.

Denk wel dat ik hier heel wat keren gebruik van kan gaan maken.

Ze zijn inderdaad prijzig. Maar gaan ook nooit kapot, als ik ze zo zie! ;)
Ik heb 2x emmers + 2x gritguard + 1x washboard + 2 stickers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Tja, hier heeft het ruim 7 jaar geduurd voordat ik sinds toenstraks een paar handgrepen voor de emmers heb besteld :innocent:

Toen waren de emmers zelfs €17,99 en de grit guards €14,99 per stuk,...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet eens 2 gridguards, alleen eentje voor de spoelemmer (voorlopig dan). Zorgvuldig uitspoelen in de spoelemmer en de wasemmer alleen gebruiken om de mitt rustig water op te laten nemen, niet woelen. Achjah de topicstarter heeft allang niet meer gereageerd, we wijken een beetje van de begindiscussie af.
 
Ik heb zelf ook wel een tijdje getwijfeld over de aanschaf en het dus ook in delen gedaan. Maar heb er nog geen moment spijt van gehad! Ik ga nu ook even verder sparen voor ooit nog een keer een gamma seal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Oei, maar snel bestellen dan! Straks gebruikt de vrouw des huizes de emmer nog, voor al de andere schoonmaak doeleinden,.... Omdat ze ze nu aanziet als een normale emmer

Uhm nee, erger. Veeeeeeel erger.
Alle spullen staan bij mijn ouders omdat ik zelf geen wasmogelijkheden heb. Met al die buien in zuid-limburg was de kelder voor de helft nat geworden en de riooldienst moeten komen om een verstopping te verhelpen. Pa was even vergeten te zeggen tegen de riooldienst dat mijn detail-gear verboden terrein was (die ook in de kelder stonden op het droge gedeelte). Toen ik thuis kwam en mijn emmers checkte zag ik dat er water stond in mijn WASH emmer....
De rioolmannen hadden mijn emmer gebruikt en niet eens uitgespoelt, allemaal fijn zand erin:sob:.

Nou weet pa dat mijn emmers heilig zijn, hij had 'niet opgelet'.

Tja nu weet ik dat hier mensen zijn die die emmer nooit meer gebruiken, maar ik heb hem toch maar weer gebruikt na 20x uitspoelen met een shampoo en een oude MF doek om het fijne zand te verwijderen.

Ik ga toch nog polijsten. Maar goed, nieuwe bestellen dan maar? En schrikdraad om de emmers heen?
 
Een goede reden dus om de gamma seals aan te schaffen. Mooi met deksel dicht opbergen kan er theoretisch niets meer mee gebeuren.

Zo compleet zijn ze toch het leukst vind ik, mooi blauw en rood. Een emmer is anders ook maar zo kaal als maar kan.
 
Ja ik ga er ook voor sparen Jeroen. Maar zou het echt zo erg zijn dat als de vrouw de emmer een keer gebruikt, hij niet meer bruikbaar is? Riool is vragen om problemen denk ik, maar dan nog als je heeeel goed uitspoelt is alles verdwenen zou ik zeggen.

Sorry @Quantoxx :D
 
Opgelet bij dit soort horror-taferelen, hoor. Zand en andere vervuiling kunnen de moleculaire samenstelling van het hoogwaardige en complex samengestelde kunststof van de emmers flink in de war schoppen. Hierdoor is de emmer niet meer in staat om zijn werking goed te kunnen doen en zullen jouw prestaties als Detailer eveneens afnemen is zal de geleverde kwaliteit niet voldoen aan de eisen van de gebruiker.

Mijn advies is om per direct de emmers af te schrijven en aan te bieden bij een chemisch verzamelstation. Deze zal de emmers op gepaste wijze vernietigen.
Ondertussen kan jij nieuwe emmers aanschaffen die wél aan de eisen voldoen en deze op een geschikte manier gebruiken, onderhouden en bewaren.


Succes!