• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hogedrukreiniger of grit guard emmer

@Ferdy Ik heb volgens mij geen inductiemotor, maar ik moet toch altijd de motor na gebruik laten draaien om het laatste water eruit te krijgen. Weet je zeker dat dit alleen geldt voor inductiemotoren? Of ben ik gewoon niet op de hoogte van mijn eigen machine? o_O

Ik was zoekend naar een dealer voor kranzle, hier. Maar in frl zit gewoon helemaal niks, waarvan ik zeg van jippie. Daar moet ik even naar toe. En zag de handleiding, doorgebladerd en kwam ik dat stukje tegen.

Bij inductiemotoren mag je tot 1 minuut doorgaan met leegpompen. Ik weet zeker dat dit bij koolborstelmotoren niet zo lang mag.

Ik pomp meestal zo'n 20-30 seconden door. Dan is die helemaal leeg en vriest hij niet kapot in de winter.

Ik ben er ondertussen over uit dat ik een nilfisk wil.
Door de vele posetiefe dingen die ik erover lees.
Nu nog de juiste type