• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afmetingen Detailbags (ivm aanschaf flessen)

Dennis Blomaard

Detailing addict
21 jan 2009
341
62
35
Beste medeforummers!

Ik doe een beroep op de bezitters van een detailbag!

Omdat ik voor m'n detailcollectie nog een aantal sprayflessen aan wil/moet schaffen, was ik benieuwd naar de afmetingen (diameter) van de vakken in de detailerbags :-)^

Hier kan ik dan de sprayflessen op aanpassen, zodat ik bij de aanschaf van m'n eigen detailbag niet over hoef te stappen op andere flessen ;)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Beste Dennis,
Ik kan je inhoudelijk niet helpen. Wil je nog wel mededelen dat ik heb gelezen op forum dat Carclean met een eigen ontwerp Detailbag komt die momenteel als het goed is wordt geproduceerd in Azie. Verwachte levertijd was iets van dit jaar als ik het me goed herinner. Deze tas zou vooral iets groter worden ten opzichte van bestaande producten.
Succes,
Aficior

hoi dennis, ik heb onlangs bij CC deze aangeschaft, persoonlijk vindt ik deze detailbag erg prettig, je kan er aardig wat 500ml flessen in kwijt, genoeg plek voor detaildoeken en zelf een vak waar je bijvoorbeeld een dap500 of ander apparaat kwijt kan.:party

100950.webp

Van de CC detailerbag weet ik idd al af ;)

Tim was nog met het ontwerp bezig en had nog geen maten (of diamters) in z'n hoofd..

En @ Dappere Dodo: Zou je evt de diameters eens op willen meten van je tas? Want daar gaat het me meer om :-)^ Ik ga zelf voor die van CC waarschijnlijk ,^^