• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alles over de AVA of Norway

Mijn slang (gele) van het easy model, heeft ook al de nodige knikken. Heel irritant, misschien binnenkort eens even ontkoppelen en netjes opnieuw erop doen

Zo’n marktplaats deal is wel super.
Mijn Nilfisk e150 is nog perfect op de staalversterkte slang na, deze vertoont veel slijtplekken waar het staal door komt.

Hierdoor een Ava bij de Praxis gekocht voor 219,- en ben er blij mee.
De slang (gele) is idd wat stugger en wat langer dan de nilfisk (nu 12 mtr) en krult idd wat maar die krul is er makkelijk uit te krijgen vind ik.
Ik vind het zonde om 100,- uit te moeten geven aan een nieuwe slang dus dan is een marktplaats deal wel echt een hele fijne oplossing.

Voor de rest vind ik de Ava prettiger dan de Nilfisk, de Nilfisk is wel krachtiger maar voor de auto overkill.
Nu de “luxe” van 3 foamers, veel bekers en 2 hd’s…beetje zonde maargoed, het is zo gelopen.

• Leuk
Reacties: Quincy