• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alternatief gezocht voor CG Paint Corrections, wat raad je aan?

Technics

Detailing rookie
18 dec 2012
32
0
Ik heb nu een tijdje de paint corrections van cg gebruikt.
Maar ik wil is iets nieuws proberen.
Wie raad mij wat aan?

monello ziet er wel leuk uit.

Ziet er alleen niet alleen goed uit maar werkt ook uitstekend, immers gebruikt door 99% van de mensen alhier

Voor VW & Audi kan je beter naar Monello uitwijken. Als je een recente Opel hebt dan is de Monello ook erg goed, heb je een wat oudere Opel dan zou je ook nog aan SSR kunnen denken.

SSR op een Audi / VW lak is niet echt een topper.

@ Technics : als je nou wat meer info zou posten over wat je doel is van je vragen dan kunnen we je ook gerichter helpen.
Ik vind het helemaal niet erg dat iemand privé berichten stuurt, maar als je die vragen nou gewoon hier stelt dan krijg je van meerdere mensen tips & visie's.
Ook hebben andere leden daar wellicht nog wat aan.

Op de vraag welke pads je nodig hebt hierbij mijn antwoord :

Dat hangt af wat je ermee wil gaan doen. Als je een vrij recente auto hebt die nagenoeg swirl vrij is dan heb je wellicht aan een licht groene en zwarte genoeg.
Heb je wel wat swirls dan heb je een witte en wellicht zelfs nog een oranje nodig. Heb je echt harde lak of veel / zware swirls dan kan je ook nog voor een gele gaan.

Vaak kom je met een oranje, witte en licht groene al een heel eind icm Monello Mezzo & Finale.

@Juffer1: de oranje en de witte welk je over algemeen het meest nodig hebt zijn tijdelijk niet leverbaar.
heb om die reden middels een PM de TS doorverwezen naar de nieuwe pas welk nog in het aanbiedingspakket zitten ( de 18 stuks )