• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alternatief Gyeon Rim

mfmeijer

Detailing guru
13 jul 2021
562
125
Groningen
Ik ben van plan om komende winter, zodra de winterset weer geplaatst is, mijn zomer velgen eens in de bescherming te zetten. Momenteel worden ze regelmatig bijgehouden maar met een kleine op komst zal ik volgend jaar minder tijd hebben om de auto wekelijks te wassen. Aangezien ik toch wel wat kilometers maak en de auto en de velgen hierdoor toch wel vies worden wil ik graag een glas-/keramische coating aanbrengen op de velgen. Ik lees heel veel over Gyeon Rim maar toch wel benieuwd welke alternatieven mensen gebruiken en hoe hun ervaringen zijn met verschillende coatings. Dit zal de eerste keer zijn dat ik een coating aanbreng maar heb de tijd en het geduld om eventueel lastiger aan te brengen coatings aan te brengen. Eventueel zou ik op links en rechts nog wel een andere coating willen aanbrengen om te testen. Iemand met goede suggesties?