• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alternatief Nanolex Washcoat

tomellen

Detailing addict
19 nov 2009
34
52
Hallo iedereen

Ik gebruik reeds jaren de Nanolex Washcoat tussen de verschillende waxbeurten door. Ben zeer tevreden of dit product.
Mijn vraag is nu: kennen jullie alternatieve producten die je gewoon op de wagen spuit met de foamlans, afspuiten en klaar? Ik ken wel wat spray and seal producten maar deze moeten steeds per paneel worden ingespoten en met hogedruk worden verwijderd, dus zonder foamlans.

Graag hoor ik jullie reacties.
 
Bathe+ of de nieuwe Kenotek Coat It Ceramic Wash. De laatste heb ik wel staan, maar nog niet gebruikt (pas als de Bathe+ op is). Over Bathe+ zeer te spreken overigens.
 
Bathe+ of de nieuwe Kenotek Coat It Ceramic Wash. De laatste heb ik wel staan, maar nog niet gebruikt (pas als de Bathe+ op is). Over Bathe+ zeer te spreken overigens.
Wat is de standtijd van de Bathe+? Welke mengverhouding gebruik je op bijvoorbeeld 1 liter?
 
Standtijd 3-4 weken, mengverhouding 1:10 in de basis, lans op maximaal foam (helemaal naar de "-"). Binnen een liter zit je dan op 91ml (1000ml door 11 delen).

Zelf gebruik ik het puur, maar dat komt omdat ik de instellingen van mijn lans heb berekend en toepas bij het gebruik.
 
  • Leuk
Reactions: tomellen