• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alternatief voor HubiKote HubiTrim

Ik heb wat vanalles in huis inmiddels, maar deze heb ik effectief al geprobeerd:
  • Nanolex Trim Rejuvenator: hier heb je zeker meerdere lagen nodig om het effect goed te kunnen zien, lijkt water/stof/vuil wel af te stoten, standtijd is OK, maar ben er eigenlijk niet wild van
  • Surf City Garage Black Edge Tire Gloss: dit valt me eigenlijk niet tegen, mooie look, wel wat vettig en dus snel stoffig, standtijd beter dan verwacht maar het blijft een dressing natuurlijk
De Gyeon Preserve wil ik ook nog een keer proberen ;).
 
We zijn een flinke tijd verder en kwam dit topic weer tegen tijdens een zoektocht naar een goede vervanger voor AF Revive. :D

Inmiddels heb ik de aanbevolen Gyeon - Preserve gebruikt, maar dit was een drama op het exterieur. Inmiddels heb ik al begrepen dat men dit, ondanks meerdere aanbevelingen, in het interieur gebruikt en dus niet het exterieur. :S

(Bracht mooi aan, dekte goed en ruikt lekker. Helaas een standtijd die ik nog slechter dan ''kort'' wil noemen. :p )


Ik zie de bomen door het bos niet meer. Momenteel neig ik naar Gyeon - Tire op het kunststof omdat ik dit een tijd geleden op kunststof wielkasten heb aangebracht, voor het eerst, en het blijft verbazend lang zitten. Moet dit alleen nog testen op de trims en dergelijke.
 
Ik heb nu een paar keer Wowo Plastic Dressing gebruikt mar die is echt goed. Maakt plastic weer zwart en zit redelijk lang