• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aluminium Duivel

ik heb wel eens een flesje afbijt gehaald bij de lokale verfshop.:D :D
nee zonder dollen ik hou het liever bij de bekendere velgenreinigers die niet zo agressief zijn we zijn allemaal zuinig op de lak van de auto,zo ook op de wielen toch.:-"
 
Ik heb nu 3 van de 5 wielen gedaan met Aluminium Duivel.
Hierna de velgen behandeld met Belgom Alu en tenslotte in de was gezet met Smartwax Rimwax.

Geen dressing op banden omdat ik volgende week toch weer de bagger in ga.......:)

Ben tevreden met het resultaat. Centercaps wordt ik een beetje moe van en ga ik van de week spuiten.

Voor

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Na

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Velgbed

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Aleen maar gepolijst met Belgom Alu Aluminium Polish (dit ooit in een motorzaak gekocht). Met het handje gedaan.
Had diverse graduaties polijstpapier liggen, maar dit niet toegepast. Vond het prima zo.
Deze velgen zijn echter wel van een keiharde legering aluminium. Misschien dat ze daardoor niet zo aangevreten waren.
 
Belgom Alu heb ik thuis ook voor mijn niet verniste velg randen.
echt goed spul... alleen het uitpoetsen kan wat lastig zijn.
Maar met watten lukt dit perfect.