• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

andere waxen proberen

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Ik zou graag een andere wax willen proberen , ik heb al PB natty's blue en dodo blue v en dodo purple h sample. Wat is nog meer leuk om te proberen , niet te gek maar wel goed.,^^ ps betreft een audi metal zwart.
 
Je hebt al aardig wat waxen in bezit ,en het zijn dan ook nog eens kwalitatief goede. Waarom wil je eigenlijk iets anders proberen ?
 
Het is dat er veel over collinite word gesproken en ntx 2.o van meg. Dus aangezien dat ik 7 juni naar carclean ga voor de dapp workshop en niet met lege handen naar huis ga.:)
 
Collinite is absoluut de moeite waard om eens te proberen. Zeer duurzaam ,de NXT was ik nooit echt fan van ,alhoewel het makkelijk werkte was de levensduur toch niet super.
 
wel had vandaag van iemand vernomen dat ie een prijsofferte had gekregen voor een protech behandeling (lakverzegeling) voor een porche...1000 euro !!! en dan 2 jaar garantie...persoonlijk vind ik dat zacht uitgedrukt 'raar' van die garantie...iemand ervaring mee? en de werkelijke prijs van dat product?
 
Het product is zelf niet zo duur, maar waar je voor betaald is het polijsten vooraf en die 2 jaar garantie.....: je moet ieder jaar terugkomen voor "controle" van de lak/laag, doe je dat niet, geen garantie, en wat doen ze dan als je voor controle komt? Een laag Protech aanbrengen. Het is gewoon marketing.
 
da was ook mijn gedacht...marketing...das hetzelfde als een bandenverkoper een set banden van pakweg 300 euro verkoopt mét garantie (tegen slijtage) voor 900 euro...zo ist makkelijk :p ge moet er maar intrappen ;)
 
Iemand die in deze wereld wat wijs is zal daar nooit in geloven ,maar iemand die nog nooit van detailing heeft gehoord zal vlot te overtuigen zijn.
 
Ik heb zojuist wat waxen van nicknameless overgenomen! Nu wil ik alleen nog dod juice & poorman worlds uitproberen!!!
:party: