• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

APC (Meguiars) veilig op lak?

vinni

Detailing rookie
22 sep 2011
12
0
Heb pas de APC van Meguiars gekocht en gebruikt om de kieren,ruimtes tussen de deuren, kofferbak en m'n tankdop te doen.
Daarna heb ik de auto goed gewassen, is de APC nu ook schadelijk voor je metallic lak en tast het de waxlaag (erg) aan??

Het tast zeker je waxlaag aan, hangt een beetje van de dosering af maar ga er maar vanuit dat je wax direct weg is als het met APC in aanraking is geweest.

Pas wel op voor strepen op je lak,wil je bijvoorbeeld goed schoonmaken zou ik zeggen neem een emmer met shampoo en voeg daaraan een scheutje apc!!!:cool,daarna meteen goed spoelen en klaar is klara!!!

zuidwest10 zei:
Pas wel op voor strepen op je lak,wil je bijvoorbeeld goed schoonmaken zou ik zeggen neem een emmer met shampoo en voeg daaraan een scheutje apc!!!:cool,daarna meteen goed spoelen en klaar is klara!!!

Zeker als je een Uni lak rood heb. :-b

Ik denk dat het inderdaad vooral belangrijk het product niet te laten opdrogen op de lak.....trouwens ,naar ik lees wordt Meguiar's APC ook soms gebruikt om te foamen. :ja