• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

APC voor stoffen interieur?

Oguz

Detailing trainee
17 apr 2023
30
20
26
Rotterdam
Hai CC leden,

Mijn interieur heeft wat vlekken die er al langere tijd in zitten. Mijn vraag was wat kan ik het beste hiervoor gebruiken?

Helaas beschik ik niet over een waterstofzuiger. Maakt dit het extra lastig?
 

Bijlagen

  • IMG_20230309_093759.jpg
    IMG_20230309_093759.jpg
    173,8 KB · Weergaven: 45
  • IMG_20230310_131543.jpg
    IMG_20230310_131543.jpg
    257,1 KB · Weergaven: 41
Je kan ook een tapijtreiniger huren voor een euro of 20. Ik zou het interieur 1x goed doen en daarna netjes bijhouden.
 
  • Leuk
Reactions: Oguz
Hoi Tamer,

Ik ben van plan om er eentje aan te schaffen.
Zit alleen te kijken of ik iets kan vinden in mijn budget.
 
Hoi Tamer,

Ik ben van plan om er eentje aan te schaffen.
Zit alleen te kijken of ik iets kan vinden in mijn budget.
Ik gebruik zelf een bissell spotclean pet pro, werkt prima, al is de slang nogal kort. Gezien ik het 1x goed gedaan heb, heb ik daarna de extractor gelukkig niet veel hoeven te gebruiken. Dus op zich is het idee van @tamer best goed.

Maar als je iets voor hobbymatig wil hebben is de spotclean prima. Wil je hem veelvoudig gebruiken, zou ik even doorsparen voor een fatsoenlijke
 
  • Leuk
Reactions: Drifter en tamer
Ik weet niet of je een bauhaus in de buurt hebt maar daar kun je de eerste 24h een tapijtreiniger gratis huren
 
  • Verbluft
Reactions: RoyR
Hoi Tamer,

Ik ben van plan om er eentje aan te schaffen.
Zit alleen te kijken of ik iets kan vinden in mijn budget.
Hier ook een bissel spotclean pro. Tot nu vind ik het een topding. Maakt alleen wel wat meer geluid. Kennisje heeft de bissel proheat, maar die heeft maar de helft van de zuigkracht en dat voel en zie je terug.