FF PM naar TIM!
Sample zijn al uitgeleverd (is al opgebruikt)
---------------------------
Afgelopen dagen de AQuartz gebruikt op de C1, wat een prachtproduct.
Heb werkelijk nog nooit zo'n diep zwarte auto met zo'n wetlook gehad, en dat voor een sealant.
Het lijkt dat hoe langer de auto staat, hoe zwarter hij wordt!
Opbrengen is een verhaal apart, had het kunstje vrij snel door, maar door het gemak van alle producten die ik voorheen gebruikte (DAP maar ook Easy on- Easy Off producten) was het wel even wennen om weer met spierkracht het goedje uit te poetsen. (AQuartz dus met de hadn verwerkt, 2x)
Als je je rustig verdiept in de werking en ervaringen/ tips van andere dan heb je het kunstje snel door. Het resultaat wat je ziet geeft veel moed om door te gaan!
Op zwart is het product waasje goed zichtbaar, kan me goed vorostellen dat het op een witte (of andere lichte kleur) een stuk lastiger is om te controleren of al het product uitgepoetst is.
Daarnaast verbaasd het me hoe mooi kunstof en rubbers worden van de AQaurtz, voor mensen die de gehele auto teveel van het goede vinden, koop een flesje voor je kunstof en rubber en je wordt een gelukkig mens!
Na 2 laagjes de Reload gebruikt, wat een verademing ten opzichte van de gewone AQaurtz, werk eenvoudig en geeft een ongelovelijk glad resultaat.
Wat betreft houdbaarheid, sheeting en beading absoluut nog geen idee, auto staat nog een nachtje binnen, morgenochtend 2e laagje Reload en morgen middag laat mee naar huis.
Kortom:
+ Gelijk resultaat
+ Voor alle ondergronden te gebruikten (glas, lak en kunstof/ rubber)
+ Reload is eenvoudig te verwerken, binnen 15 minuten was ik klaar
- Sprayer van het Sample product valt tegen, gewone flesje werkt fijner.
- Gewone flesje kan niet open, heb dus een restje in het sample flesje wat er niet uit wil.....
- Flesje van de Reload is drama, de kop draait veel te gemakkelijk
Conclusie, als je je verdiept en rustig de tijd neemt bereik je heel veel!
Voorlopig hebben de enige nadelen te maken met de flesjes van de producten......
Tot slot een kijkersvraag:
Hoelang doe je met de Reload? heb het idee dat het best wel hard gaat, misschien gebruik ik gewoon teveel?
Gaat naar mijn idee bijna dubbel zo hard als de AQuartz.......
En is het nodig / aan te raden om 2 laagjes Reload te doen? Of is dit zonde?