• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arboseat - De oplossing om makkelijk laag te kunnen werken?

Ik zit er toch sterk aan te denken om zo'n Arboseat aan te schaffen.
Ben toch minimaal 32 uur per week bezig met detailen en arbo-technisch gezien is het echt een superieure vinding.
Ondergrond is een vloeistofdichte poxyvloer dus voor het rollen ben ik niet bang.
Heb voorheen als metselaar/tegelzetter gewerkt (bijna 20 jaar) dus ik weet wel wat het is om op je knieën te zitten.
Gelukkig nooit problemen gehad en om dit zo te houden zie ik deze stoel toch als een aangename verwelkoming.

Mij leek deze wel wat:
untitled.webp

Dit alles voor 69 euro!

ik gebruik op mn werk (autoschadeherstel) voor het schuren van hele auto's gewoon een laag krukje, zo'n 30 bij 30cm ex wielen, wieltjes van een cm of 8 eronder. je kan dan met je voeten heen en weer bewegen, als er iets op de grond ligt heb je daar niet gelijk last van.

Nou is dat geen krukje dat zo te koop is dat hebben we zelf gemaakt, maar het lijkt mij praktischer.
Wellicht dat je houding bij de arboseat beter is.

Waarom heb je niet gewoon een brug om die auto omhoog te gooien...
Gemak dient de mens hoor, voor mijn werk ga ik absoluut niet gebukt aan een auto staan werken. Later wanneer je rug naar de kn*ppen is blijken die kosten voor zon stuk gereedschap ineens niet zo hoog als je baas nu wellicht doet lijken.