• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Archiebald - Punto 1.2 16v Sporting + VW Jetta mk2 Coupe

Archiebald

Detailing chief
20 jan 2012
376
85
Goedenmiddag allen.

Hierbij wil ik me ook graag even voorstellen op dit forum, mede om de nodige tips op te doen :)

Mijn naam is Arnold, de oprichter van CustomRides, geboren in 1983 en woonachtig in Weesp. Ik werk als administratief medewerker voor Intel en in mn vrije tijd ben ik dus veel bezig met auto's, fotografie en computers (wel alles hobbymatig)

Dan m'n auto('s)

Fiat Punto 1.2 16v Sporting, de daily
Bouwjaar 2000
km-stand 119250
80pk, 118nm
6 versnellingen
10cd wisselaar, 6speakers en een subwoofer
elektrische ramen en dakje
sportstoelen met airbags

Verder helemaal standaard en op wat miniscule aanpassingen na zal hij dat ook blijven :)


De eerste dag.
6600617823_c07907a48b_z.jpg

Punto by Archiebald, on Flickr

6600617029_e9f9e16d30_z.jpg

Punto by Archiebald, on Flickr


Na een middag poetsen, o.a 2x gewassen, kleien, waxen
Telefoon pics:
2wps2sx.jpg


wjfati.jpg




Camera:
mhx07m.jpg

k2lrnk.jpg

28r36v9.jpg

2z5m5br.jpg

dp76dv.jpg

mb0gsw.jpg

2vbudcw.jpg



Wat interieur foto's, wat ik trouwens nog niet schoon heb gemaakt :) Werd nogal winderig en koud, ik was bang dat het zou gaan regenen. Dus heb toen mn spullen maar gepakt :)

121eft0.jpg


1zockco.jpg


296kpki.jpg