• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arjan & Wilma's collectie

@ Rickk : dat zijn dezelfde flessen als uit de groupsbuy, voorzien van een etiket wat Arjan heeft gemaakt
 
Mooie aanvulling Wilma en Arjan, zijn alle 4 de emmers voor lak, of gaan jullie die voor velgen gebruiken of zo?

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je luxe doet en even 4 emmers hebt:rules
 
gelukkig gaan wij niet over op een 4 emmer systeem
2 emmers zijn voor ons, de andere 2 voor een vriend van ons (Pastra V6)
 
Mooie collectie. Je zutl merken dat het steeds door blijft gaan, ook al neem je je voor om te minderen....
 
Inmiddels de collectie wat uitgebreid met :

- PRO900
- Dodo Juice Hard Candy (echt een top wax qua gebruik !)
- Dodo Juice Marmalade
- Dodo Juice doublewax hard (panelpot)
- Dodo Juice Diamond White (panelpot)
- Dodo Juice Hard Candy (panelpot)
 
Hallo daar! Jullie zijn echt helemaal naar de DODO kant! Echt een super collectie, al is het begin bij mij gemaakt (gister een DAP gekocht) blijft het nog bij dromen....
 
mooie aanwinsten weer hoor arjan en wilma!

van de Pro gaan jullie zowieso geen spijt krijgen ,^^

hoe bevalt de hard candy, ik heb de rainforest al en twijfel over de Hard candy.
 
@ Bartezz : Die Hard Candy is echt een topwax !
Aanbrengen gaat zeer makkelijk, en afnemen gaat ook heel erg makkelijk.
Inmiddels ben ik 2 weken en zo'n 1700km verder maar de beading is nog steeds fantastisch !

@ LB : Die Swissvax wax is er wel, maar aangezien deze bij slechts 1 leverancier te verkrijgen is leek me dat niet echt relevant.
Er zijn overigens nog wel meer swissvax spulletjes aanwezig maar daar komt op een later tijdstip nog wel een foto van :-"

Inmiddels is sinds de detailnight de collectie weer een beetje gegroeid met :
Foamed Wool Cutting Pad (thnx Adrie voor de uitleg)
Dodo Juice - Soft Touch Premium Drying Towel
Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray
Dodo Juice - Carnauba Canister
Wolfgang - Fuzion wax

Daarnaast zijn er een oranje en groene kompressor pad's vernieuwd ivm slijtage.
 
Vandaag even de collectie uitgezocht en geïnventariseerd wat er aangevuld gaat worden en wat er weggaat :

De Monello spulletjes :
P1140409.jpg


De Wolfgang spulletjes :
P1140410.jpg

Worden overigens niet meer aangevuld...

De Poorboy's spullen waar alles mee begon :
P1140412.jpg


De Mequiars spulletjes :
P1140413.jpg


Wat Swissvax spullen :
P1140425.jpg

Wordt ook niet meer aangevuld...

Dodo Stuff :
P1140418.jpg

Deze collectie zal alleen nog maar gaan groeien !

Wat overige spulletjes :
P1140424.jpg


Doekjes & borstels :
P1140422.jpg


en wat pad's :
P1140411.jpg



Van de Wolfgang spullen die ik tot nu toe heb gebruikt bevallen eigenlijk alleen de DGPS & de Fuzion.
Als ik echter naar de prijs kijk koop ik de volgende keer liever 2 potten met Dodo waxen dan een nieuwe pot fuzion.
Ditzelfde geldt eigenlijk ook voor de Swissvax, erg mooie spullen maar als ik dat afzet tegenover de Dodo spullen dan is de keuze gauw gemaakt.
 
Mooie collectie zeg! Heb de Fuzion ook, vind hem zeer fijn vooral in de winter. Lekker snelle wax, aanbrengen, curen en afnemen. Krijg je geen koude klauwen als je bij iemand anders staat te detailen zonder verwarmde garage. Maar in de zomer gebruik ik eigenlijk alleen maar DJ waxen, SN, SN Hybrid, Blue Velvet etc.
 
Hooguit een anderhalf maand inderdaad, geen idee hoe het kan dat hij minder 'hechting' heeft in de winter. Sheeting blijft wel redelijk goed aanwezig. De SN hybrid blijft goed zijn werk doen, zelfs na twee maanden.
 
2x per jaar krijgen onze 3 auto's (de astra, bedrijfswagen Arjan en Bedrijfswagen Arjans vader) een grote beurt.
Tussendoor worden ze natuurlijk bijgehouden.
Ook gebruiken we onze spullen voor de auto van een hele goede vriend (Gerritastra)

In de lente/zomer/herfst doen we af en toe eens een auto van vrienden/kennissen.
Meestal is dit voor grote shows en geven we tijdens het detailen uitleg, zodat de jongens het de volgende keer zelf kunnen

Zie trouwens dat Arjan achterloopt met posten:lol
We hebben ondertussen ook de DODO sleutelhanger met flessenopener en
de DODO Rubbish Boys Juiced edition
En deze zit ondertussen ook op de Astra:-d