• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ArjanTDI stelt zich ff voor

ArjanTDI

Detailing trainee
1 dec 2008
6
47
Hallo, ik ben Arjan en volg het forum al een tijdje. Vind het erg leuk, gezellig en vooral ook erg leerzaam! Vorige week m'n eerste bestelling gedaan en vrijdag kreeg ik hem binnen:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Dit is m'n auto:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Greetz Arjan
 
Hej Arjan,

Nette auto!
Leuke bestelling met goede spulletjes!
Veel lees en leer plezier! Dit forum is echt super leerzaam!

groeten
 
Xizer zei:
Welkom op het forum Arjan! Mooie golf heb je!

Dank je!
Over de Golf: Morgen ga ik een Recaro interieur ophalen, binnenkort worden de stootlijsten en deurgrepen gespoten, en ik heb al 18 inch BBS CH's klaarliggen voor het voorjaar :)
 
Welkom! Ook al een poetsmachine in je bezit?

Post even wat foto's als je klaar bent met het modden van je auto, ik denk zeker dat de BBS'jes hem goed zal doen!
 
remonrace zei:
Welkom! Ook al een poetsmachine in je bezit?

Post even wat foto's als je klaar bent met het modden van je auto, ik denk zeker dat de BBS'jes hem goed zal doen!

Poetsmachine nog niet in bezit, maar ik begin er al wel aan te denken om er een aan te schaffen....
 
Welkom welkom.....VAG Tdi producten zijn leuk... ( understatement )