• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Astra H Station

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
44
Oss
Vandaag voor m'n oom als wederdienst voor wat klusjes aan mijn auto als nieuw APK en uitlijnen deze mooie Astra H station onder handen mogen nemen. Op het eerste oog een mooie auto, maar hij had heel veel aandacht nodig. De auto was al gewassen voordat deze de showroom in gereden was.

ik ben begonnen met het clayen van de auto, waarna de auto er zo bij stond, op het eerste gezicht netjes....

IMG-20120423-00120Medium.jpg


maar toen 'n rondje om de auto....

IMG_6555Medium.jpg

IMG_6556Medium.jpg


schrikbarend dus! hier 'n paar voor en na foto's:

IMG_6562Medium.jpg

IMG_6563Medium.jpg



IMG_6566Medium.jpg

IMG_6567Medium.jpg



IMG_6568Medium.jpg

IMG_6569Medium.jpg



Na e.e.a. te proberen heb ik de gehele behandeld met de DAP900, met de oranje kompressorpad en PB ssr2. van te voren heb ik plaatselijk Monello Inizio forza op een oranje smartpad moeten toepassen. vervolgens de hele auto ssr 1 met 'n witte pad. voor de finishing touch nog even Monello finale en de zwarte pad voordat ik met de black hole aan de slag ging. de ramen schoongemaakt met meg's glascleaner, kunststof delen met PB trim restorer, bandjes zwart gemaakt en als kersje op de taart.... Dodo Juice rubbisch boy's


hier nog wat na foto's en reflectiefoto's.

IMG_6576Medium.jpg

IMG_6578Medium.jpg

IMG_6579Medium.jpg

IMG_6580Medium.jpg

IMG_6581Medium.jpg

IMG_6583Medium.jpg

IMG_6585Medium.jpg

IMG_6586Medium.jpg

IMG_6587Medium.jpg

IMG_6588Medium.jpg

IMG_6590Medium.jpg

IMG_6591Medium.jpg

IMG_6595Medium.jpg

IMG_6596Medium.jpg


lang niet alles is weg en de auto is zeker niet nieuwstaat, maar hij is er zeker weer van opgeknapt en weer showroomwaardig.
 
Die is er zeker weer van opgeknapt Wilco, wat zag die eruit zeg. 8-o

Dacht even dat je een nieuwe auto had gekocht. haha
 
Die is aardig mishandeld geweest zeg :eyes: Maar nu staat hij er weer strak bij zoals het hoort :)^