• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rode (Roze) Opel Astra Station

Die koplampen verweren hard he! Heb een paar weken terug voor een collega ook de koplampen van z'n Astra opgeschuurd, knapt altijd hard op. Ik heb ze daarna een paar keer met PB Trimrestorer bewerkt i.p.v. wax of sealant.

Otto zei:
Die koplampen verweren hard he! Heb een paar weken terug voor een collega ook de koplampen van z'n Astra opgeschuurd, knapt altijd hard op. Ik heb ze daarna een paar keer met PB Trimrestorer bewerkt i.p.v. wax of sealant.
Twijfel er wel aan of Trim Restorer wel het gewenste effect heeft omdat rubber meestal een open structuur heeft en het harde kunststof veel te hard is om dit op te nemen. Een sealant (in meerdere lagen) geeft m.i. een hardere bescherming. Shoot me if I'm wrong...

Zelf ook een Astra gedaan met dezelfde verweerde koplampen. Zijn toen erg opgeknapt,net zoals deze. De kleur van de auto is ook weer echt nieuw geworden. Super mooi resultaat.

Dit is pas eer hebben van je werk.:jippie
Wat een resultaat heb je met die bak behaald, ik hoop dat ik ooit ook zo'n resultaat zal behalen , maar eerst veel oefenen.

Hè krijg nou wat! Je woont vlak bij mij? Ik woon aan de andere kant van de Buskesschool als je naar de zevenhuizerplas gaat. Zaterdag as ga ik een Peugeot 107 een behandeling geven. Voor zover nu bekend is, gaat het alleen om de buitenkant van de auto. Eigenaresse schijnt zuinig te zijn op de auto en houdt de wagen van binnen goed bij.

Ja, nou je het zegt. Da's idd heel dichtbij. Ik heb pas iemand daar aan een Peugeot bezig gezien en die zag er goed uit. Dat moet jij wel geweest zijn. Wellicht leuk om een keer wat ervaringen uit te wisselen? Stuur me een PM.