• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Astra Station

bartr123

Detailing chief
24 aug 2008
1.248
85
49
Voor het paasweekend stond een Astr station in Irmscher uitvoering op het menu,deze auto was ingepland voor een full detail,dus geen paaseieren voor deze jongen.
Plan van aanpak:
-Foamen met SSF,
-Wassen met Megs shampoo plus,
-Kleien mert Mothers klei en Megs last touch,
-Drogen met Poorboys Waffle waevr drying towel,
-Polijsten met Festool Shinex icm: Monello Megs en 3M polijstmiddelen met witte kompressor pad,
-Nabewerken met Festool Rotex icm: Monello Megs met zwarte kompressor pad,
-Afwerken met Festool Rotex icm 3M en rode kompressor pad,
-Wederom gewassen met Dodo Btbm,
-Drogen met Carrand droogdoek,
-Sponningen met een dikkie dik doek samen met rest shampoo,
-Interieur uitgezogen met de Numatic,
-Stof tevens met de Numatic in extraxtie opzet,
-Dash en overig kunststof gedressed met Natural look,
-Glas met Megs glass cleaner concentrate icm met handpad en Dodo ramendoek,
-Auto volledig nagelopen met Megs last touch.
Banden en velgen hoefde niets aan te gebeuren,deze worden vervangen voor andere.
Er is geen wax of sealant gebruikt omdat diverse delen jongstleden waren over gespoten.
Verder zijn er veel,heel veel doeken,washmitts en apllicatorpads gebruikt,alsmede IPA,APC in 1;4 en 1;10,trimrestorer enz. enz.
Voor foto's heb ik geen aangezien het zaterdag bagger weer was en de auto meteen naar binnen ging.
De after pics:
P4056722.jpg

P4056723.jpg

P4056724.jpg

P4056725.jpg

P4056729.jpg

P4056730.jpg

P4056733.jpg

P4056742.jpg

P4056737.jpg


Bedankt weer voor het lezen,
Ik ga gestrekt de bank op!

Bart
 
Aangezien ik praktisch alleen de Fuzion gebruik heb ik niet gewaxt,dit doe ik over een maandje icm met een sealant.
De pas gespoten delen zijn alleen behandeld met de rotex en Finale.
 
Tegenwoordig gaat het wel met mn rug,hoop dat het zo blijft gaan want er staan nog veel details in de planning hier.
 
Mooie wagen en mooi kleurtje ook, hopelijk heb ik je daarstraks niet te lang van je werk gehouden.:cool:
Nice write-up :cool:
 
Behoorlijk wat schade en veel aangekoekte remstof,er is absoluut niets aan de velgen gedaan,de banden gaan eraf en de velgen gaan weg als oud ijzer.
 
bartr123 zei:
Behoorlijk wat schade en veel aangekoekte remstof,er is absoluut niets aan de velgen gedaan,de banden gaan eraf en de velgen gaan weg als oud ijzer.

Da's zonde, investeer dan in een opkanp beurt door een velegn doctor. Kost je misschien 250 Euro, maar dat is altijd beter dan wegmieteren...

Verder, mooi resultaat! Ik has echter wel alles in de was gezet. Paar regenbuien, en je kunt weer opnieuw beginnen... Dat beetje protectie helpt daar echt het resultaat vast te houden....