• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Astra Station OPC-line (nu met interieur foto's!)

Heel mooie Astra:cool:
Blijkbaar een poorboy's en Mothers liefhebber:-"
Ik ben ook fan van de Mothers produkten.
die leatherstuff is ook goed spul en levert heel mooie resultaten.
 
Focusio zei:
Heel mooie Astra:cool:
Blijkbaar een poorboy's en Mothers liefhebber:-"
Ik ben ook fan van de Mothers produkten.
die leatherstuff is ook goed spul en levert heel mooie resultaten.


Ben zeer te spreken over Mothers, heb hier ook aardig wat producten en accessoires van (borstels, doeken, pads enz).
Poorboys heb ik een Deluxe Sample kit van aangeschaft en dat is wel leuk om mee te proberen.

Ben echter nog aan het experimenteren met de diverse producten die leverbaar zijn.
Probeer zo een beetje mijn collectie uit te breiden.
Binnenkort de Monello collectie compleet maken en wat samples van Smartwax bestellen.
Verder de plastic kokers van Dodo Juice met daarin de kleine (30ml) potjes wax eens bestellen om daar eens wat meer ervaring mee te krijgen.

In de toekomst zullen er wel veel meer producten bij komen om zo stukje bij beetje de garage vol te krijgen met diverse detail-producten.


Maar...........eerst maar eens een compleet waterfilterset (onthardings en sediment) en een extactor bestellen..................
 
Paulus de Boskabouter zei:
Wat ik tegenwoordig jammer vind aan instrumentariums zoals deze Opel is de afwezigheid van meters/klokken.

Helemaal mee eens. Niet dat ik direct een oliedruk, olietemperatuur of voltmeter nodig heb. Maar een koelvloeistoftemperatuurmeter vind ik wel erg fijn om te hebben.
Er is even een poosje geweest dat ze die dingen zowat structureel weg lieten. Zoals o.a. bij deze maar ook andere typen Opel van dezelfde generatie. Maar ook op het werk kom ik het vaak tegen (Citroën) bij o.a. C3, C3 en C4 Picasso en dat terwijl er ruimte zat is op het digitale display.
Soms heb je dan een blauw en een rood lampje maar lang niet altijd.

Heb al wel eens meegemaakt dat een koelvloeistoftemperatuurmeter de lifesaver is geweest van het motorblok.
 
Juffer1 zei:
Netje Rob, detail virus begint bij jou ook al aardig ;)

Hey Arjan, hou op, schei uit...... ;)

Detailen werkt zo verslavend, kan me zelfs al irriteren aan auto's die ik zie die nodig eens een full detail kunnen gebruiken........
Het is natuurlijk werk met resultaten en daar doe je het voor.

Denk dat ik binnenkort toch wel een aantal wagens bij mij in de straat mag gaan doen.
Als ik die reacties hoor.....
Zitten een aantal leuke wagens bij o.a. Q7, nieuwe E-klasse, 7-serie en meer van dat soort wagens. Maar goed, eerst de Vitara van m'n ouders aanpakken.....daar ben ik voorlopig wel eventjes zoet mee....

See ya 12/6 @ Zevenhuizen....