Sinds december heb ik deze A3. Het is mijn derde A3. Hij is van 2003 en een van de allerlaaste van de 8L serie.
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden:
Binnenkort meer foto's.
Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is het lederen interieur gereinigd met Gliptone leather cleaner en daarna gevoed met Gliptone conditioner. Afgewerkt met Colourlock leder verzegeling. Het leer is geheel onbeschadigd.
Heb de motorkap gewassen met PB SSS wash, gekleid met PB poly. Daarna met de DAP er overheen met PB SSR1. Vervolgens met Dodo juice hardwax banana. Dit houd echt geweldig zelfs met al het zout water! Volgende keer eerst een sealant aanbrengen zoals ik hier al geleerd heb! En een glans geeft de Dodo!
Ik heb een probleem met de deur aan de bestuurders kant: (Dennis kent het probleem al, bedankt voor de tips
^ )
Heb een laag Valma slotspray op de deur die er zelfs met SSR2.5 met CCS geel niet weg krijg
Ik ga het proberen met Monello wat Dennis mij adviseerde. Heb mijn nieuwe Dodo klei binnen, dit ook eens proberen.
Nu maar hopen op beter weer, mijn handen jeuken!
Auto specs:
A3 in Ambition trim.
Kleur: Ebony zwart pareleffect
1.8T 150pk gechipt door ABT naar 197pk
Automaat (helaas geen Tiptronic)
BIS groot
Cruisecontrole
Originele radio Symphony met Bose soundsytem (6 speakers met sub)
MF stuurwiel
Beige leder Vachette Twist
Elektrische bedienbare ramen + spiegels en verwarmd.
Elektrisch bedienbare lendensteun (bestuurder en passagier)
AB met klasse 3 alarm (origineel Audi)
Winterpakket - stoelverwarming, verwarmde sproeiers.
Mistlampen
Lichtpakket - verlichte voetenbakken en sfeerlicht middenconsole en uitstapverlichting.
Ambition - sportonderstel, 5 spaaks velgen 15'', sportstoelen + stuur en pookknop, de laatste twee heb ik niet i.v.m mf stuur en automaat.
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden:
Binnenkort meer foto's.
Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is het lederen interieur gereinigd met Gliptone leather cleaner en daarna gevoed met Gliptone conditioner. Afgewerkt met Colourlock leder verzegeling. Het leer is geheel onbeschadigd.
Heb de motorkap gewassen met PB SSS wash, gekleid met PB poly. Daarna met de DAP er overheen met PB SSR1. Vervolgens met Dodo juice hardwax banana. Dit houd echt geweldig zelfs met al het zout water! Volgende keer eerst een sealant aanbrengen zoals ik hier al geleerd heb! En een glans geeft de Dodo!
Ik heb een probleem met de deur aan de bestuurders kant: (Dennis kent het probleem al, bedankt voor de tips
Heb een laag Valma slotspray op de deur die er zelfs met SSR2.5 met CCS geel niet weg krijg
Nu maar hopen op beter weer, mijn handen jeuken!
Auto specs:
A3 in Ambition trim.
Kleur: Ebony zwart pareleffect
1.8T 150pk gechipt door ABT naar 197pk
Automaat (helaas geen Tiptronic)
BIS groot
Cruisecontrole
Originele radio Symphony met Bose soundsytem (6 speakers met sub)
MF stuurwiel
Beige leder Vachette Twist
Elektrische bedienbare ramen + spiegels en verwarmd.
Elektrisch bedienbare lendensteun (bestuurder en passagier)
AB met klasse 3 alarm (origineel Audi)
Winterpakket - stoelverwarming, verwarmde sproeiers.
Mistlampen
Lichtpakket - verlichte voetenbakken en sfeerlicht middenconsole en uitstapverlichting.
Ambition - sportonderstel, 5 spaaks velgen 15'', sportstoelen + stuur en pookknop, de laatste twee heb ik niet i.v.m mf stuur en automaat.