• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A3C Exterieur detail

Mooi gedaan en ook mooie cabrio :)^
Maar waarom hebben belgische auto's verschillende kentekens?? Sommige hebben een kleine voor en een grote achter en andersom anderen hebben weer beide klein ?? hoe zit dit??
 
Die kleine plaatjes zijn een stuk mooier dan die Nederlandse lappen blik op de neus en kont. Mooiste oplossing vind ik wat ze in California hebben (heb daar familie wonen) voor geen kenteken plaat, alleen achter.
 
Momenteel is bij ons de originele nr.plaat nog steeds in klein formaat en deze moet ook steeds achteraan geplaatst worden.
Vooraan mag je kiezen: ofwel dezelfde afmeting zoals de originele, dus kleine nr.plaat; ofwel de grotere, europese afmeting.
 
Aanvankelijk had ik een sticker in kleiner formaat voorzien maar de garage had reeds een Europese versie klaar. De uitsparing in de bumper is tenslotte ook voorzien voor een nr.plaat van Europese grootte en daarom vond ik deze ook wel best kunnen. ;)