Zoals aangegeven stond er voor gister een Duitse dame op het programma.
Van een maat van me die 'm als 2e auto gebruikt.
Hij heeft er lang naar gezocht, en deze heeft slechts 106k op de teller en is in nette staat.
het betreft een 1.6 16v met mooie opties erop.
Helaas kon hij maar een middag komen, dus een volledige detail met polijsten ging zeker niet lukken.
Dus was het SRP-time
Spullen klaar gezet.
Zo kwam de Audi binnen:
Velgen:
Dus eerst foamen en in de Bugs
Velgen schoonmaken, daarna met Iron-X
Ook onder de kap reinigen:
Vervolgens gewassen en gekleid
Eigenaar met de DAP aan de slag gezet
En onder de kap Autoglymm Dressing aangebracht:
En na alles weer afgenomen te hebben de auto in de EX-P Sealant gezet:
En dan de resultaten nadat we de ramen/rubbers/trims/banden ed gedaan hebben:
Onder de kap:
En tja....
Na een half uurtje vielen er wat druppen...dus de beading:
Oke, het is geen full-detail...maar een best aardig gelukt en geslaagde middag-detail
Van een maat van me die 'm als 2e auto gebruikt.
Hij heeft er lang naar gezocht, en deze heeft slechts 106k op de teller en is in nette staat.
het betreft een 1.6 16v met mooie opties erop.
Helaas kon hij maar een middag komen, dus een volledige detail met polijsten ging zeker niet lukken.
Dus was het SRP-time
Spullen klaar gezet.
Zo kwam de Audi binnen:
Velgen:
Dus eerst foamen en in de Bugs
Velgen schoonmaken, daarna met Iron-X
Ook onder de kap reinigen:
Vervolgens gewassen en gekleid
Eigenaar met de DAP aan de slag gezet
En onder de kap Autoglymm Dressing aangebracht:
En na alles weer afgenomen te hebben de auto in de EX-P Sealant gezet:
En dan de resultaten nadat we de ramen/rubbers/trims/banden ed gedaan hebben:
Onder de kap:
En tja....
Na een half uurtje vielen er wat druppen...dus de beading:
Oke, het is geen full-detail...maar een best aardig gelukt en geslaagde middag-detail