• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A4 B8 Avant 1.8 TFSI 160pk Multitronic Proline LAVAGREY

a4b8tfsi

Detailing rookie
25 okt 2015
7
0
Beste ccers

Ik ben Niels Vaneker 23 Jaar en wonend in Beverwijk
ik heb net een leuke A4 gekocht en opzoek naar uitbreiding van mijn collectie en stel me bij deze dus even opnieuw voor.

In het dagelijks leven heb ik zelf een klein bedrijfje in reparatie onderhoud, en custom werkzaamheden voor auto's

de a4 die ik gekocht heb is een

2009 Audi A4 B8 Avant 1.8 TFSI 160pk Multitronic Proline

Lavagrijs met cognac interieur


wat ik nog wil doen

* S line stuur ( of facelift s line stuur )
* chiptuning naar 211 pk ( denk ik )
* sline skirt lijsten
* rs4 grille
* dubele uitlaat enkel (links / rechts) met s line diffuser
* met de tijd een paar nog dikkere sloffen en een paar cm zakken

nu ben ik ook weer opzoek na nieuwe detail spullen na een paar jaar af en toe mijn auto's detailen

wat plaatjes bij de praatjes

1.jpg

3.jpg

4.jpg

2.jpg

11.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg
 
Idd erg mooie kleur interieur!

P.S. Zijn dat niet die blokken die zo negatief in het nieuws zijn geweest ten aanzien van extreem olieverbruik...?
 
Klopt inderdaad Dennis. Deze verbruiken heel snel olie. Enige oplossing is nieuwe zuigerveren monteren.

Verder is het wel een hel​e mooie auto in deze kleurstelling! ook lekker veel opties zo te zien. Mooi plannen heb je er mee.
 
klopt ze staan er om bekend om, echter heb ik er geen last van, ook zijn het voornamelijk de 2,0 die hebben er meer last van.