Beste CCers,
Afgelopen zaterdag stond er een A4 op het programma en aangezien ik nog geen tijd heb gehad om een show off te maken krijgen jullie deze nu rofl
De A4 werdt afgeleverd onder onderstaande omstandigheden (op het eerste gezicht viel alles wel mee);
Na wat beter te kijken bleek toch meer swirls en krasjes aanwezig te zijn dan ik dacht. Kinderen waren zo vrij geweest om wat krassen te maken;
En de bekende swirls op de achterklep :-b
Eerste stap is natuurlijk de auto lekker foamen;
Even 5 minuutjes laten rusten (intussen vast de emmer met sop (Wolfgang AutoBath) klaar te maken);
Dan de auto goed wassen met Wolfgang AutoBath en de bekende deurstijlen, sponningen, schanieren en andere kiertjes behandeld met APC;
Toen de motorruimte goed schoongemaakt en behandeld met AutoGlym Daarna deurstijlen schoongemaakt met spray en wipe.
De volgende stap was de auto goed droogmaken en afplakken voor het polijsten.
De volgende stappen heb ik uitgevoerd:
- Kleien i.c.m. spray and wipe
- Mezzo op Wit
- Finale op Green Light
- Wolfgang Paintwork polish Enchancer op zwart
De gehele auto heb ik daarna afgenomen met CarPro Ereaser
Toen de volgende stappen uitgevoerd:
- Deep Gloss Sealant 3.0 op rode pad (ervoor gekozen deze machinaal aan te brengen) 40 min laten curen en afgenomen.
- Daarna de gehele auto afgetopt met me favo wax Wolfgang Fuzion
- Toen de bandjes mooi zwart gemaakt met Pearl van CarPro
- Velgen in de wax gezet van poorboys (roze lollie spul rofl )
Dat kreeg het volgende resultaat;
Achteraf ben ik foto's vergeten te maken van de plekken waar de kinderen zich hadden uitgeleefd, geloof me de krassen waren verdwenen als sneeuw voor de zon
Bedankt voor het lezen
Afgelopen zaterdag stond er een A4 op het programma en aangezien ik nog geen tijd heb gehad om een show off te maken krijgen jullie deze nu rofl
De A4 werdt afgeleverd onder onderstaande omstandigheden (op het eerste gezicht viel alles wel mee);
Na wat beter te kijken bleek toch meer swirls en krasjes aanwezig te zijn dan ik dacht. Kinderen waren zo vrij geweest om wat krassen te maken;
En de bekende swirls op de achterklep :-b
Eerste stap is natuurlijk de auto lekker foamen;
Even 5 minuutjes laten rusten (intussen vast de emmer met sop (Wolfgang AutoBath) klaar te maken);
Dan de auto goed wassen met Wolfgang AutoBath en de bekende deurstijlen, sponningen, schanieren en andere kiertjes behandeld met APC;
Toen de motorruimte goed schoongemaakt en behandeld met AutoGlym Daarna deurstijlen schoongemaakt met spray en wipe.
De volgende stap was de auto goed droogmaken en afplakken voor het polijsten.
De volgende stappen heb ik uitgevoerd:
- Kleien i.c.m. spray and wipe
- Mezzo op Wit
- Finale op Green Light
- Wolfgang Paintwork polish Enchancer op zwart
De gehele auto heb ik daarna afgenomen met CarPro Ereaser
Toen de volgende stappen uitgevoerd:
- Deep Gloss Sealant 3.0 op rode pad (ervoor gekozen deze machinaal aan te brengen) 40 min laten curen en afgenomen.
- Daarna de gehele auto afgetopt met me favo wax Wolfgang Fuzion
- Toen de bandjes mooi zwart gemaakt met Pearl van CarPro
- Velgen in de wax gezet van poorboys (roze lollie spul rofl )
Dat kreeg het volgende resultaat;
Achteraf ben ik foto's vergeten te maken van de plekken waar de kinderen zich hadden uitgeleefd, geloof me de krassen waren verdwenen als sneeuw voor de zon
Bedankt voor het lezen