Bedankt voor je uitgebreide uitleg Aficior!
Helaas was het vanmorgen al aan het regenen toen ik om 8 uur op stond en er helemaal klaar voor was om de auto eens goed onder handen te nemen.....
En aangezien ik verder geen garage heb (alleen een carpoort) ben ik er dus niet aan kunnen beginnen :no
Mijn wens is inderdaad het verwijderen van alle imperfecties. Ben eigenlijk dagelijks bezig om de auto mooi en glanzend te houden en gisteren...... gisteren scheen voor de verandering even de zon en zag ik echt flinke swirls op de auto! Damn wat een schok, terwijl ik echt het idee had dat de swirls allemaal weg waren :|~*
Diep van binnen weet ik dat het resultaat wat ik wil behalen niet in een dag te halen is, echter ik baalde gisteren zo erg van de swirls dat ik dat gevoel even aan de kant had geschoven en er aan wilde beginnen
Maar (gelukkig) regende het vanmorgen waardoor ik mezelf misschien veel ellende/ergernis heb bespaard. Ik zal toch echt weer 2 dagen uit moeten trekken denk ik om het resultaat te behalen welke ik wil behalen.
En waarom ik polijst in 3 stappen..... Geen idee eigenlijk, althans ik heb dit zo overgenomen van het vele lezen hier en op advies van een detailler tijdens een poetsmeeting van een ander forum. In mijn Show Off heb ik deze stappen ook genoemd maar heb er toen verder geen reacties op gekregen, dus dacht dat dit de juiste manier was. Maar welk nut het heeft, geen idee.... :weetniet
Nogmaals bedankt en het daadwerkelijk onder handen nemen zal waarschijnlijk de volgende week vrijdag plaats vinden (als het weer dan mee zit) :-&