Beste forumleden gisteren mocht ik een mooie A7 V6 in mijn handen nemen.
Wat was ik [emoji7] er blij mee om zone mooie beest in mijn handen te mogen nemen.
Maar heb het resultaat niet ervan gekregen van wat ik eigenlijk van wilde. Toen ik mijn FARO Swirlfinder naar boven haalde dacht ik dat ik zot ging worden van dat ondiepe krassen die er nog niet eruit waren polijst. Op sommige plaatsen zaten de ondiepe krassen nog zichtbaar. Lang zult ge leven de krassen!
Omdat ik weet dat duitse lakken hele harde lakken hebben heb ik zelfs gene testspots gedaan. Heb er alles aan gedaan om die krassen (ondiepe) eruit te polijsten maar is me niet volledig gelukt.
Maar toen de eigenaar zijn wagen kwam halen was het wel zalig. Dat was precies of ik had de Audi A7 veranderd naar een Bentley [emoji5] ofzo.
Mijn stappenplan was:
*Prewash met Valet pro prewash
*Dan Foamen met Valet pro combo2
*Velgen met Monello en gyeon Tar en een borstel van monello small en voor de bouten heb ik een kwastje van Valet pro gebruikt
*2 emmers methode en wat auto shampoo heb terug wat Valet pro2 gebruikt om zeker te zijn dat alles gestript zou zijn
En om de lak te behandelen heb ik met een Dap plus 900 en een blauwe pad van Rupes met S3 scholl gebruikt en een paar hits gedaan en toch had ik gene echte resultaat van gehaald maar deed wel zijn werk.
Dan ben ik naar meguiars de krassen verwijderaar overgestapt SchratchX 2.0 maar vond het niets en dan nog in combinatie met een blauwe coarse pad van Rupes?. Ik wou bijna mijne Rotary met een woolpad uit de kast nemen om zo tegen de lichte krassen te gaan vechten maar had de moed ervoor niet.
De wagen heeft heel veel bolvormige oppervlakte. Dan maar verder gezocht en heb ik met een cutting polijstmiddel van meguiars M205 geprobeerd. Ook gene echte resultaat mee gehaald maar is wel 1 van mijn lievelingsproduckt had vervolgens mij de zelfde effect als S3 waar ik ook tevreden over was.
Mijn vraag is tot jullie toe. Er moet toch een manier zijn dat je na een dagje polijsten van 13uur (enkel lak en velgen). De lichte krassen eruit krijgt toch? Hier zijn wat foto's spijtig genoeg heb ik gene foto kunnen maken in de late avond. Heb het gevraagd en hij gaat me der een paar sturen.
Wat was ik [emoji7] er blij mee om zone mooie beest in mijn handen te mogen nemen.
Maar heb het resultaat niet ervan gekregen van wat ik eigenlijk van wilde. Toen ik mijn FARO Swirlfinder naar boven haalde dacht ik dat ik zot ging worden van dat ondiepe krassen die er nog niet eruit waren polijst. Op sommige plaatsen zaten de ondiepe krassen nog zichtbaar. Lang zult ge leven de krassen!
Omdat ik weet dat duitse lakken hele harde lakken hebben heb ik zelfs gene testspots gedaan. Heb er alles aan gedaan om die krassen (ondiepe) eruit te polijsten maar is me niet volledig gelukt.
Maar toen de eigenaar zijn wagen kwam halen was het wel zalig. Dat was precies of ik had de Audi A7 veranderd naar een Bentley [emoji5] ofzo.
Mijn stappenplan was:
*Prewash met Valet pro prewash
*Dan Foamen met Valet pro combo2
*Velgen met Monello en gyeon Tar en een borstel van monello small en voor de bouten heb ik een kwastje van Valet pro gebruikt
*2 emmers methode en wat auto shampoo heb terug wat Valet pro2 gebruikt om zeker te zijn dat alles gestript zou zijn
En om de lak te behandelen heb ik met een Dap plus 900 en een blauwe pad van Rupes met S3 scholl gebruikt en een paar hits gedaan en toch had ik gene echte resultaat van gehaald maar deed wel zijn werk.
Dan ben ik naar meguiars de krassen verwijderaar overgestapt SchratchX 2.0 maar vond het niets en dan nog in combinatie met een blauwe coarse pad van Rupes?. Ik wou bijna mijne Rotary met een woolpad uit de kast nemen om zo tegen de lichte krassen te gaan vechten maar had de moed ervoor niet.
De wagen heeft heel veel bolvormige oppervlakte. Dan maar verder gezocht en heb ik met een cutting polijstmiddel van meguiars M205 geprobeerd. Ook gene echte resultaat mee gehaald maar is wel 1 van mijn lievelingsproduckt had vervolgens mij de zelfde effect als S3 waar ik ook tevreden over was.
Mijn vraag is tot jullie toe. Er moet toch een manier zijn dat je na een dagje polijsten van 13uur (enkel lak en velgen). De lichte krassen eruit krijgt toch? Hier zijn wat foto's spijtig genoeg heb ik gene foto kunnen maken in de late avond. Heb het gevraagd en hij gaat me der een paar sturen.
Laatst bewerkt: