• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi RS4 B5 – Avus Zilver

Allen bedankt voor de leuke reacties! :cool:

Aficior zei:
Persoonlijk zou ik de kofferbakmat die je behandeld hebt afwerken met rechte banen of in een dambord voor een nog mooier effect. Ziet er dan wat minder rommelig uit.
Klopt, was mooier geweest om alles 1 kant op te 'aaien'.

fantaflesdopke zei:
Werkt de eigenaar toevallig in de Antwerpse haven?
M'n broer woon in Almelo en werkt verder richting het noorden, moet dus een andere zijn.

emiel10 zei:
Een puntje, de achterbumper bij de wielkast even richten zodat hij weer mooi aansluit
Zullen we inderdaad eens naar kijken, was mij tijdens de werkzaamheden ook opgevallen.

Paulus de Boskabouter zei:
Erg mooie wagen, de opvolger van die van mij!
Ik had je RS2 al op dit forum voorbij zien komen, prachtige wagen! Vrij veel Audi liefhebbers hier bij elkaar.

Mark1986 zei:
Onvoorstelbaar dat sommige eigenaren niks om zo'n dure auto geven..
Hij heeft er wel voldoende aan uitgegeven, maar om uiterlijke verzorging gaf hij inderdaad blijkbaar iets minder..
 
De volgende eigenaar stapt in een welverzorgde beauty en de TS is weer een ervaring rijker en wij een mooie show-off er bij !
 
Zo is het.. ;)

De RS4 verdiende het natuurlijk sowieso om onder handen genomen te worden. Maar hierdoor is deze wel wat eerder in de verkoop gegaan dan oorspronkelijk de bedoeling was. De foto's waren toch al gemaakt voor de show off en een auto als deze moet je niet snel willen verkopen. Maar met 3 eigen auto's en een dagelijkse diesel van de zaak, moet z'n wagenpark op termijn toch wat inkrimpen.. het gaan samenwonen met z'n vriendin en a.s. verkoop van z'n woning zal er vast ook wat mee te maken hebben. :-"

Er komt vast eens een waardige opvolger voor terug, ik beloof hierbij alvast een show off daarvoor.
 
Aah Almelo dan ken ik hem wel, echt prachtig!! Zijn die dikee saabs ook van jou of je broer!? Die Zwarte is echt mega dik!!En dat geluid...

GR JW
 
Aah ik zie het al in de avatar iets was iets te snel... Wat een heerlijk turbogeluid zit daar in!! Hoeveel pk heeft die?!

JW
 
Ik denk dat je de donkerblauwe bedoelt, die is van mij. De andere Saabs zijn van m'n broer. Mijn 900 heeft ca. 230 pk / 350Nm (was origineel 145). Valt op zich nog wel mee, ze zijn er ook wel met 300Pk, maar dan mag je wel een eigen ruilsysteem hebben voor de versnellingsbakken.. Het uitlaatgeluid zal nog wat gaan veranderen door een 3" downpipe. Een sportkatalysator ligt ook al klaar om het geheel dan iets te gaan dempen, één demper zoals ik nu heb is toch net wat te luid. :schaam Ik zal anders eens een topic openen bij de projecten.

In wat voor glimmende auto ben jij te spotten? ;)
 
Heb momenteel een witte grande punto! Staat aan het kruispunt van Preston Palace/outletshop!

Vind het zo gaaf dat het een saab is, zul je vast een hoop verbaasde gezichten zien..

Gr JW
 
@eye-see: Mothers Wax Mag & Aluminum Polish. Deels met de hand en deels met de Pro900 rotary i.c.m. oranje pad (een oudere pad, die ik alleen voor dit soort vieze klusjes gebruik). Wel op lage snelheid. Heb inmiddels ook goede ervaringen opgedaan met diezelfde oude oranje pad en Monello Inizio.

@ jwst: dat is een zeer bekend punt! Ik zal de glanzend witte grande punto in de gaten houden. :ja
 
Ik rij veel, dus is niet altijd zo glimmend, maar hij valt daar wel op hahaha