Bij deze Mijn Audi S3 8L uit 1999 die ik weer helemaal naar topconditie gebracht heb.
Let op, dit is wel over een tijdsframe van 2 jaar, elke keer een stukje (wanneer ik er zin in had)
Ik heb eigenlijk de complete auto geschuurd en gepolijst hiervoor heb ik de volgende dingen gebruikt:
- Monello Raffini Mezzo
- Monello Raffini Veloce
- Meguiars Schuurpads voor op de DAP/rupes (1500/2000/3000grt)
- Meguiars Wollen polijstpads zowel de grove als de fijne
- Poorboys World Black hole
- Poorboys World EXP Sealant
- Poorboys World Natty's paste wax Black
- Poorboys world Natty's paste wax Blue (gebruikt voor de velgen)
- Monello Dolce verde's kleiset
- Poorboys World Vynil restore
- Meguiars Metal polish
- Turtle wax Clearvue
Binnenkant:
- Poorboys world Natural Look
- Mothers wax Leathertech Foaming wash cleaner(aanrader!)
- Mothers wax Leather Cream Conditioner (aanrader!)
- Cartec interieur cleaner
- Cartec Window polish
hier de foto's voor het polijsten (dit is ook hoe ik hem kocht) Het was een echte wasstraat auto en de lak was keihard, dus het was flink aanpoten.:
De binnenkant leek er misschien nog niet zo heel rampzalig uit te zien, maar ook dat was aardig uitgeleefd. Hier foto's tijdens het herstellen van de Lak;
Wat je op deze foto's ziet is zo'n beetje hoe de hele auto eruit zag.
Op de laatste foto zie je ook goed het verschil, Het is unilak zwart dus je ziet er werkelijk ALLES op. Het witte wat je ziet was nog wat schuur residu dat is daarna ofcourse netjes schoongemaakt
tussendoor heb ik toen ook nog een origineel setje Audi RS4 B5 wielen kunnen bemachtigen (wel opknappers dus dacht is misschien leuk om ook hier neer te zetten, velgen zijn opnieuw gepoedercoat in hyperzilver)
Ook is er nog een schroefset onder gekomen:
Let op, dit is wel over een tijdsframe van 2 jaar, elke keer een stukje (wanneer ik er zin in had)
Ik heb eigenlijk de complete auto geschuurd en gepolijst hiervoor heb ik de volgende dingen gebruikt:
- Monello Raffini Mezzo
- Monello Raffini Veloce
- Meguiars Schuurpads voor op de DAP/rupes (1500/2000/3000grt)
- Meguiars Wollen polijstpads zowel de grove als de fijne
- Poorboys World Black hole
- Poorboys World EXP Sealant
- Poorboys World Natty's paste wax Black
- Poorboys world Natty's paste wax Blue (gebruikt voor de velgen)
- Monello Dolce verde's kleiset
- Poorboys World Vynil restore
- Meguiars Metal polish
- Turtle wax Clearvue
Binnenkant:
- Poorboys world Natural Look
- Mothers wax Leathertech Foaming wash cleaner(aanrader!)
- Mothers wax Leather Cream Conditioner (aanrader!)
- Cartec interieur cleaner
- Cartec Window polish
hier de foto's voor het polijsten (dit is ook hoe ik hem kocht) Het was een echte wasstraat auto en de lak was keihard, dus het was flink aanpoten.:
De binnenkant leek er misschien nog niet zo heel rampzalig uit te zien, maar ook dat was aardig uitgeleefd. Hier foto's tijdens het herstellen van de Lak;
Wat je op deze foto's ziet is zo'n beetje hoe de hele auto eruit zag.
Op de laatste foto zie je ook goed het verschil, Het is unilak zwart dus je ziet er werkelijk ALLES op. Het witte wat je ziet was nog wat schuur residu dat is daarna ofcourse netjes schoongemaakt
tussendoor heb ik toen ook nog een origineel setje Audi RS4 B5 wielen kunnen bemachtigen (wel opknappers dus dacht is misschien leuk om ook hier neer te zetten, velgen zijn opnieuw gepoedercoat in hyperzilver)
Ook is er nog een schroefset onder gekomen: